![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Loland ![]() signature ![]() |
|
POLWNED!!! Waar is Chelman? Oh nevermind.... ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Tjonge wat was dat Costa Rica onthutsend slecht zeg, hoe zijn die in vredesnaam de kwalificatie doorgekomen... Duitsland is achterin ook een eitje, maar ja, die "groeien in het toernooi" zoals dat dan gezegd wordt he. We zullen het zien. Polen - Ecuador zag er niet uit, maar ik moet toegeven dat ik alleen maar een stuk van de eerste helft gezien heb. Blijkbaar toch iets gemist, nou ja jammer dan. Verrassende uitslag. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Jij moet echt een draai om de oren hebben, ik zag trouwens net nog een stukje Polen - Ecuador bij de Chinees. Prachtige bal op die kruising, hoe krijg je het voor elkaar. ![]() |
|
quote: Ga op de noordpool zitten, zeikwijf ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-06-2006 0:02] ![]() |
|
Morgen Engeland, ben benieuwd ![]() En niet te vergeten Ivoorkust - Argentinie, die ik helaas met een half oog zal moeten kijken ivm een feest hier. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-06-2006 1:27] ![]() |
|
Misschien heeft King Diamond wel een TV aanstaan, hij is enorm voetbal fanaat ![]() ![]() |
|
Misschien heeft King diamond wel z'n kop als een voetbal geschminkt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: *mentally picturing* ![]() signature ![]() |
|
Hij zal er vast en zeker over lullen ![]() ![]() |
|
quote: ABIGOAAAAAL!!! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
VooDoel ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: Alsof je dat zo erg vind ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Polen was echt slecht gisteren, als ze zo door spelen halen ze de 2e ronde niet eens. Ecuador was verrassend goed bezig, vooral Valencia speelde een puike wedstrijd. Als Ecuador zo speelt tegen Duitsland winnen ze daar ook op hun slofjes van. ![]() Vanmiddag Engeland..ben benieuwd alleen ja mooi weer dus tv maar naar buiten verplaatsen. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
En vanavond Argentinie - Ivoorkust ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Gaaf en verrassend begin van dit WK! En vandaag drie gave wedstrijden op het programma! ![]() ![]() |
|
De krant was vanmorgen nogal positief over Duitsland, ik heb net de herhaling gekeken en ik was niet echt onder de indruk. Af en toe een leuke aanval, maar die verdediging zuigt echt bruine beren ballen. Twee vrij makkelijke doelpunten van Costa Rica, die verdediging krijgt het nog lastig tegen de grotere landen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-06-2006 14:05] ![]() |
|
Engeland speelde zeer matig, matige goal, weinig kansen. Als ze zo doorgaan dan zie ik ze niet echt heel ver komen. Misschien als rooney erbij zit dat ze wat meer gaan scoren "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
ff vermelden dat de commentator die T&T - Zweden doet op ned 2 afgeschoten mag worden, blinde sjors ![]() |
|
quote:De tweede goal was buitenspel, daar kan de verdediging dus niks aan doen ![]() ![]() |
|
quote: Wat een mongool inderdaad ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: z'n arrogante lul die gast, houdt no matter what vast aan z'n preconcepties....plus, pluisjes zijn niet bijzonder interessant ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |