![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat Castelen bij de selectie zit is inderdaad om te huilen. Ik vrees ook dat van Bronckhorst als achilleshiel zal gaan fungeren. This is Zodiac speaking... ![]() |
|
quote:Tsja, meer rechtsbuitens zijn er nou eenmal niet, behalve misschien Meerdink. Maar da's ook niet alles...misschien moet Van Persie gewoon op rechts. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 10-05-2006 16:58] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Lijkt mij wel ja. This is Zodiac speaking... ![]() |
|
quote: Thomas Buffel Rangers FC Tom Caluwé FC Utrecht Pieter Collen Feyenoord Michaël Cordier RAA Louvièroise Koen Daerden KRC Genk Wim De Decker KFC Germinal Beerschot Steven Defour KRC Genk Nathan D’Haemers SV Zulte-Waregem Karel Geraerts R Standard CL Bart Goor RSC Anderlecht Carl Hoefkens Stoke City ![]() Stein Huysegems AZ Alkmaar Vincent Kompany RSC Anderlecht Philippe Léonard R Standard CL Nicolas Lombaerts KAA Gent Mbo Mpenza RSC Anderlecht Timmy Simons PSV Eindhoven Stijn Stijnen Club Brugge KV Kevin Vandenbergh KRC Genk Anthony Vanden Borre RSC Anderlecht Brian Vandenbussche SC Heerenveen Thomas Vermaelen Ajax Amsterdam veel jonge gasten die in Nederland spelen ja signature ![]() |
|
Waarom speelt België een oefenwedstrijd? Ze kunnen beter lekker op het strand gaan liggen... Deed Denemarken ook eens en werden toen alsnog Europees kampioen! [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 10-05-2006 17:04] This is Zodiac speaking... ![]() |
|
quote: het is denk ik in Saoudi Arabië - praktisch hetzelfde dus signature ![]() |
|
quote: Van der Vaart mag er ook wel bij, wat mij betreft. Davis zie ik er graag wel. Buiten dat hij onwijs ervaren is, werkt hij voor 3 en ruimt echt heel veel op. Ook die mensen heb je nodig! De kaarten vind ik geen reden om iemand niet mee te nemen. Cocu zeker erbij, en inderdaad inschuivend. Hij wil nog wel eens assist geven of een doelpuntje meepakken! Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! ![]() |
|
quote:ja 11 goals in de competitie en 1 in de CL... ![]() |
|
En Huntelaar 33! En dat bij kwalitatief mindere teams. Lijkt me vrij duidelijk eigenlijk, maar ja wie ben ik... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Maar Huntelaar is geen typisch breekijzer en Vennegoor wel. Maargoed, mijn ideale opstelling ziet er als volgt uit; -------------- vd Sar --------------- Ooijer - Boularouz - Mathijssen - Gio --- v Bommel -- vd Vaart -- Cocu ---- --- Kuijt - v Nistelrooij - Robben -- Toch van der Vaart, waar ik eigenlijk nooit wat mee gehad heb. Maar zoals hij dit seizoen bij HSV gepresteerd heeft mag 'ie mee. Hopelijk is 'ie dus goed fit. Anders mag Barry van Galen mee op die positie ![]() Het liefst zie ik Ooijer overigens centraal, maar ik kan me geen andere goede rechtback bedenken. Kromkamp speelt te weinig, Jaliens is net niet goed genoeg en verder zijn er niet zoveel mogelijkheden. De Cler is ook een prima linksback trouwens. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: Caluwé heeft net gescoord!! ![]() signature ![]() |
|
tering, het is nog lang niet begonnen joh ![]() Je moeder. ![]() |
|
oei?! is dat dan een heruitzending? signature ![]() |
|
en toch staat het 1-1 signature ![]() |
|
wk, gij slimme belg ![]() ja ik hap Je moeder. ![]() |
|
lol, jij honger! die Boateng speelde gisteren toch maar matig signature ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
hihi csi for yuo! ondertussen 1-2 signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() no text supplied ![]() |
|
wha? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: die zal dan ook wel weer afvallen ![]() |
|
quote: Stijn Stijnen..die ouders hadden ook niet echt ff de fantasie losgelaten op die naam. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Toch Vennegoor, prima keus van van Basten ![]() "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
pfff, Vennegoor zuigt man, ik had liever huntelaar gezien. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |