IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic Vorige pagina | Volgende pagina
Broezur
Usericon van Broezur
Posted 30-09-2005 14:14 by Broezur Profiel van Broezur

Ja , lekker wat van die negers selecteren.

Kampi(oen)tje, NOT.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-09-2005 14:14 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 september 2005 14:12 schreef NecRobert het volgende:
Boateng is meer een verdediger he. Op de plek van Van Bommel is nou eenmaal meer bezetting. Hoewel ik het dan idd NOG vreemd vind dat ie er niet bij is overigens.



Ik doel ook niet op de positie, ik vind Boateng gewoon niet echt een geweldige speler...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-09-2005 14:14 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

van bommel speelde wel een goede pot bij Barca. Barca is een aanvallende ploeg, als van Bommel blijft presteren en spelen dan denk ik dat van Basten hem wel terug haalt.

Ik vraag me af of Davids ook was geselecteerd als Cocu niet geschorst was...



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-09-2005 14:17 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 september 2005 14:14 schreef Azagthoth het volgende:


Ik vraag me af of Davids ook was geselecteerd als Cocu niet geschorst was...


denk dat dan eerder Boateng zou zijn afgevallen, aangezien Davids veel aanvallender ingesteld is dan Boateng en Cocu



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-09-2005 14:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 30 september 2005 14:14 schreef Azagthoth het volgende:
van bommel speelde wel een goede pot bij Barca. Barca is een aanvallende ploeg, als van Bommel blijft presteren en spelen dan denk ik dat van Basten hem wel terug haalt.

Dat vind ik nou juist het rare. Waarom zou Van Bommel zich bij Barcelona nog een keer moeten bewijzen? Dat heeft ie bij PSV toch al gedaan?

Nee, dit heeft OF met tactische redenen van doen, OF met persoonlijke redenen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-09-2005 14:23 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Tactisch dus, Van Basten heeft een aanvallende pleog in zijn hoofd, PSV had meer een verdedigende instelling. Als Van Bommel bij Barca bewijst dat hij aanvallend ook tot zijn recht komt, dan zie ik geen reden meer om hem niet op te stellen.

Maar misschien heeft het ook met de instelling van Van Bommel te maken. Al is dit natuurlijk pure speculatie, maar als van Bommel op de trainingen zich gedraagde alsof hij zich niet meer hoefde te bewijzen, dan kan dat ook een reden zijn.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-09-2005 14:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

De verhalen gingen dat Van Bommel zich niet aan de afspraken heeft gehouden in het veld (iets met verdedigende taken). Ik denk dat Van Basten hem een paar keer een kans heeft gegeven en het nu zat is met 'm.

Ik denk dus juist dat het met z'n verdedigende kwaliteiten te maken heeft ipv met zijn aanvallende.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-09-2005 14:28]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-09-2005 14:29 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Zou ook kunnen, ik weet het ook niet hoor.

Wie is die Boateng eigenlijk? Ik ken hem niet.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-09-2005 14:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 30 september 2005 14:29 schreef Azagthoth het volgende:
Wie is die Boateng eigenlijk? Ik ken hem niet.
Ex-feyenoord nu Middlesborough.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-09-2005 14:31 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 september 2005 14:29 schreef Azagthoth het volgende:
Zou ook kunnen, ik weet het ook niet hoor.

Wie is die Boateng eigenlijk? Ik ken hem niet.

Die speelt in Engeland bij Middlesborough volgens mij.



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 30-09-2005 14:32 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 30 september 2005 14:29 schreef Azagthoth het volgende:
Zou ook kunnen, ik weet het ook niet hoor.

Wie is die Boateng eigenlijk? Ik ken hem niet.
die speelt al jarenlang best goed in Engeland, heeft ook nog bij Feyenoord gespeeld.



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 30-09-2005 17:44 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 30 september 2005 14:27 schreef NecRobert het volgende:
De verhalen gingen dat Van Bommel zich niet aan de afspraken heeft gehouden in het veld (iets met verdedigende taken). Ik denk dat Van Basten hem een paar keer een kans heeft gegeven en het nu zat is met 'm.

Ik denk dus juist dat het met z'n verdedigende kwaliteiten te maken heeft ipv met zijn aanvallende.


Dat het gaat om zijn verdedigende kwaliteiten, is correct. Maar volgens mij heeft Van Bommel slechts 1 kans gehad van Van Basten en dat vind ik een beetje jammer. Zeker in wedstrijden tegen landjes als Armenië had hij met zijn aanvallende impulsen veel meer cachet aan het Nederlands elftal kunnen geven in plaats van de toch wat minder dominante Maduro en Landzaat.

En ik vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat Vlaar geselecteerd is, aangezien hij bij AZ gewoon op de bank zit en in de wedstrijd die hij in de basis stond allesbehalve een goede indruk maakte.

Makaay niet selecteren vind ik overigens logisch, want dan zou Nederland 4-4-2 moeten gaan spelen en dat wil de bondscoach niet. Daarnaast heeft Makaay een aanvallende middenvelder in zijn rug nodig die geniale steekpasses kan geven en die hebben we hier nou ook niet echt in overvloed, alleen Barry van Galen kan dat. Dan zou je bijvoorbeeld met een opstelling moeten gaan spelen met:

Van der Sar
Kromkamp - Boulahrouz - Opdam - Van Bronckhorst
Van Bommel/Landzaat - Davids/Cocu
Robben - Van Galen
Makaay - Van Nistelrooij


no text supplied


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 05-10-2005 0:01 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Steeds weer sprak hij alle verhalen over een aanstaande rentree tegen. Maar nu de nood van Tsjechië hoog is, is Pavel Nedved van gedachten veranderd.
Na het EK in Portugal zette Nedved een punt achter zijn interlandcarrière. De aanvallende middenvelder wilde zich concentreren op zijn club Juventus, dat te lijden had van de blessures die hij opliep in wedstrijden met Tsjechië.

'De nationale ploeg heeft flink te lijden onder de vele blesssures. Ik kreeg het idee dat ik misschien wel van dienst kan zijn', zei Nedved voor de Tsjechische televisie. 'Ik hou er niet van om iemand langs de weg te laten staan. Misschien kunnen we een oplossing vinden met bondscoach Karel Brückner.'


no text supplied


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-10-2005 0:30 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

en we gaan lekker niet naar Duitsland ....


Faustian Spirit of the Earth


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-10-2005 11:05 by Chelman Profiel van Chelman

Goed gedaan. Job well done.

Dankzij de winst van Oranje is Polen ook gekwalificeerd. Die staan momenteel eerste in de groep maar kunnen nog tweede worden als ze van Engeland verliezen. Door de verlies van de Tsjechen zijn ze wel verzekerd van een plaatsje bij de twee beste nummers twee.

Check.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-10-2005 11:46 by Mark Z Profiel van Mark Z

Prima wedstrijd gisteren en een geweldig resultaat! Heb nu al zin in juni 2006!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-10-2005 12:38 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Yeah, heersch



arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 09-10-2005 14:38 by arnibes Profiel van arnibes

Goed wedstrijdje gister.
Alleen onze centrale verdediger was prut.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-10-2005 14:41 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nouja prut...hij speelde niet echt sterk maar het was ook niet de minste die hij moest verdedigen. Bovendien is er geen tegendoelpunt (ok, dankzij VD Sar ) Maar Baros kan ook wel bij het theater...


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 09-10-2005 14:42 by arnibes Profiel van arnibes

quote:
Op 9 oktober 2005 14:41 schreef Burzum het volgende:
Nouja prut...hij speelde niet echt sterk maar het was ook niet de minste die hij moest verdedigen. Bovendien is er geen tegendoelpunt (ok, dankzij VD Sar ) Maar Baros kan ook wel bij het theater...


Altijd overdrijven he

Je hoort mij iig niet meer klagen want we gaan naar duitsland.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-10-2005 14:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 oktober 2005 0:30 schreef cataclysm child het volgende:
en we gaan lekker niet naar Duitsland ....


du'h!

en niet naar Oostenrijk of whetever voor ek 2008 OOK!


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-10-2005 14:49 by Mark Profiel van Mark

Boulharouz liet zich anders wel heel makkelijk piepelen door die troonopvolger van Figo, hoor. Bij zowat elke actie van de Tsjechen stond hij aan de verkeerde kant te dekken of liet hij Barros achter zich langs glippen. De meest onvergeeflijke fout voor een verdediger is dat je niet weet waar je directe tegenstander uithangt, en volgens mij was Boulha Barros de hele tijd kwijt. Bovendien is hij traag.

Maar gatver wat is die Barros toch een ranzig spelertje, zeg! Hij leek meer oog te hebben voor hoe zo overtuigend mogelijk te vallen dan om daadwerkelijk een actie voetballend af te maken. Misselijk kereltje, ik had hem vorig jaar bij Liverpool toch wel een stuk hoger in achting. Figo-kloontje.

Wel leuk dat we geloof ik, zelfs na de aankomende 6 punten aftrek van Armenie, ons kwalificeren met de meeste punten van alle europese landen. Alleen Polen kan volgens mij nog een beetje in de buurt komen, ervan uit gaande dat we winnen van Macedonie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-10-2005 14:51 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 9 oktober 2005 14:49 schreef Mark het volgende:

... zelfs na de aankomende 6 punten aftrek van Armenie...



Verklaar je nader.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-10-2005 14:58 by Mark Profiel van Mark

Sommige pouls hebben 6 teams, sommige 7. Van alle pouls met 7 teams worden de behaalde punten tegen de nummer 7 uit de poule (in ons geval dus Armenie, als ik het goed heb) afgetrokken van je eindtotaal. Dat betekent dus dat van ons eindtotaal 2x 3 punten worden afgetrokken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-10-2005 15:01 by Mark Z Profiel van Mark Z

Aha, dat wist ik niet. Maar zelfs dan heeft Nederland toch wel het beste puntenaantal van Europa lijkt me. Misschien zelfs van de wereld.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen