![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() Maar wat betreft die halve finale, ik heb toen ook nog een week lopen balen, echt extreem kut was dat. Verder ben ik wel fan van Engeland, dus als Nederland het niet haalt dan Engeland maar. ![]() |
|
oja, die was ik vergeten tja... Crouch... ik zie hem al scoren ![]() nee toch niet Lampard is natuurlijk de speler. Maar als team zie ik ze niet veel doen. Iemand moet gewoon Ronaldinho uit het toernooi schoppen. Doet Michailovich of Secretario niet mee? of Matarazzi, laat die nou eens 2 voeten vooruit gaan ![]() signature ![]() |
|
Juist, op de eeeenkeeeeelssss!! Hehe. ![]() |
|
![]() afmaken! signature ![]() |
|
na zo'n beetje de grote landen gezien te hebben valt er weinig tot niets te concluderen wie er met de winst vandoor gaat. Ik denk dat je misschien eind volgende week of de week erop pas echt kan zeggen wie de kanshebbers zijn in dit toernooi "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Wat is dat nou voor achterlijke kutopmerking dan? ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Wellicht moet je die opmerking niet te serieus opvatten... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: en ik die dacht dat het nog altijd doodgewoon om voetbal ging ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
quote: Wellicht niet, maar die 2e post van hem (met het paard) geeft wel aan dat het vrij diep zit bij hem ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: wat is er in hemelsnaam mis met Sneijder? melkmuil? je baseert je mening op de interviews met Hans Kraaij Jr.? gast doet gewoon goed z'n werk en houdt z'n muil dicht ![]() |
|
Gelukkig zijn ze allemaal net wat beter dan die mongolen van Belgie ![]() ![]() |
|
...inclusief bijbehorende fans ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
België moet Marc Dutroux in de spits zetten. Die vindt elk klein gaatje om te scoren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Uiterst gevat ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: ![]() en soeur Sourire de Non in de goal, die laat niemand binnen wat een ophef over Ronaldinho ![]() nuja, het is gewonn omdat die stukken beter is technisch gezien dan dan 99% van de rest.Oneerlijke concurrentie noem ik dat! Voor de rest hoop ik gewoon dat ie 100 goals maakt of zo hoor, als het dan toch moet en Schneider vind ik qua manier van spelen een dikkenek. Mag toch? Hoe hij zo de grote Jan probeert ui te hangen ...pffff. en ja , die interviews heb ik ook gezien @chel, hebben jullie geen spits uit Enschede? Ik heb gehoord dat ze daar nogal kunnen knallen en zo signature ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Football-bitchfight ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ontopic hoor je dan te zeggen toch? ![]() |
|
Het gaat toch (al dan niet verkapt) over voetbal? ![]() En zo niet, dan stiekem toch: spreekkoren en hooligans ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: In België ga je dan ook niet verschrikkelijk veel fans van de rode duivels vinden me dunkt ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Vennegoor komt bij Enschede uit de buurt n00b ![]() ![]() |
|
Chelman komt niet uit tractorland n00b ![]() |
|
Wat speelt er vandaag? Bruce Banner ![]() |
|
quote: Polen ligt ook ten oosten van de randstad he? ![]() ![]() |
|
quote: Spanje - Oekraïne iig edit: Tunesië - Saudi-Arabië en Duitsland - Polen [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 14-06-2006 12:22] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |