![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
Die tsjechen waren ditmaal niet in beste vorm ofzo. ![]() Jammer. Ik had hen de winst van harte gegund. ![]() |
|
quote: WAT?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik kijk al weer uit naar: Schade Holland alles ist furbei! ![]() |
|
quote: Dat zeg je alleen maar omdat je Tsechische vrouwen wil scoren. ![]() ![]() |
|
quote: Wat is furbei? ![]() |
|
quote: Goh. Jij bent grappig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: em weer iemand met compulsive-reply-disorder ![]() |
|
Duitsland kiest leeuw als WK-mascotte In een uitzending van het populaire Duitse tv-programma 'Wetten daß...?' is zaterdagavond de mascotte voor het wereldkampioenschap voetbal in 2006 gepresenteerd. Pikant detail voor Nederland; de Duitsers kozen voor een leeuw als symbool voor het voetbaltoernooi. Goleo VI zal samen met zijn vriendje Pille, een sprekende voetbal, de komende tijd het WK gaan promoten. Goleo en Pille verschillen van hun geanimeerde voorgangers. De 2,3 meter hoge leeuw is een pop die levendigheid moet uitstralen en voor een komische noot moet zorgen. Gelijkenis met figuren uit de Muppet Show en Sesamstraat is niet toevallig, ook Goleo is ontworpen door de Jim Henson Company. Sidekick Pille is wel van Duitse makelarij. De legendarische Duitse voetballer Franz Beckenbauer, tegenwoordig voorzitter van het WK-comité, is enthousiast over de mascotte. "Het is een sympathiek figuur. Ik heb veel lol met hem gehad", verklaarde Beckenbauer. De Braziliaan Pelé, aanwezig bij de onthulling, meende dat Goleo weliswaar veel zelfvertrouwen had, maar voetbaltechnisch niet aan de Brazilianen kan tippen. ![]() http://frontpage.fok.nl/nieuws/48272 O ja, nou moeten "we" wel winnen, ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() F*ck hippies ![]() |
|
Andorra - Nederland, ik gok op 0-3 no text supplied ![]() |
|
Tsjechie in de laatste minuten voorbij Macedonie: 0-2 ![]() ![]() |
|
quote:goed gegokt ![]() ![]() |
|
damn, ik moet echt eens leren geld te gaan zetten op dat soort dingen... ![]() no text supplied ![]() |
|
Mijn baas wint de hele tijd voetbalpools. Erg naar is dat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Eerst onze leeuw jatten, en 'm er vervolgens ook nog uit laten zien als een kwijlende mongool die teveel "Pille" opheeft. Ze zijn er goed in, die Duitsers. Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
quote: Goleo, Pillie en Jos Brink? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Wat een maf idee om een wedstrijd van het Nederlands elftal te zien waarin de spelers in het oranje juist niet de nederlanders zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote:Dat heet donkergeel Arjan ![]() Ontopic: 1-0 voor, prima. Alleen weer Robben geblesseerd. Wat een fragiel menneke is dat toch. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ik zit me meer te irriteren aan die blauwe rampbalk die om de paar minuten op en neer gaat bovenaan het beeld. quote: Was het vorige keer ook zijn enkel? [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 26-03-2005 19:58] ![]() |
|
1-0, go Robben! ![]() no text supplied ![]() |
|
heerschend commentaar over de mensen op de tribune: "Daar eh Lindenbergh, Ooijer, Boulahrouz, ... ... Gerard Cox?" ![]() no text supplied ![]() |
|
Lekker weer van SBS6. De goal missen en steeds vanalles door het beeld heen laten flitsen qua SMS, bel- en andere oplichterij. ![]() Maar goed, redelijk onderhoudende pot. [Dit bericht is gewijzigd door A. op 04-06-2005 21:21] Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
boem, 2-0!!! Deutschland, here we come ![]() no text supplied ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |