![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wanneer is die finale eigenlijk? ![]() |
|
Zondagavond Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ja echt? kutzooi, dan ben ik net bij m'n vriendin ![]() Against God and Government ![]() |
|
![]() |
|
Als het zo doorgaat houden we geen middenvelders meer over... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Dat ging vanmiddag lekker inderdaad. Povere wedstrijd. Van Persie was trouwens goed op dreef met z'n poeiers, jammer voor hem waren die Schwarzer en de doelpaal dat ook. quote: Hier is denk ik maar één woord gepast. Wtf. Oh, wacht, dat zijn er eigenlijk drie. Maar toch, wtf. Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
quote: Harde jongen die van Basten ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Europees kampioen en topscorer is idd niet bijster veel ![]() ![]() |
|
vond hem echt goed vandaag. volge het verder trouwens niet dus weet niet hoe hij normaal is maar toch Je moeder. ![]() |
|
quote: Hoe denk je dat hij topscorer van de eredivisie is geworden? ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Iets met doelpunten. Toch? ![]() |
|
Zo, EK'tje gewonnen! ![]() En een véél boeiendere wedstrijd dan die van vanmiddag, dat absoluut. Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
Wat een ontzettend vette finale was dat! Nederland speelde echt indrukwekkend. Ook gaaf dat Hofs in de laatste minuut nog een scoorde, hij verdiende het nog wel het meest om ook een doelpuntje mee te pikken. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: scoren doe je toch met chickies? ![]() |
|
Blessures van Snijder en Van Bronckhorst vallen gelukkig mee en ze kunnen waarschijnlijk gewoon spelen zondag. Cocu is nog even afwachten. ![]() |
|
Ik hoop zo vurig op Bergkamp mocht Cocu uitvallen *fingers crossed* ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: hehe idd 93:03 dus ook nog eigenlijk net na de blessuretijd, hoezo op het randje Je moeder. ![]() |
|
quote: Ik hoop dat Cocu niet uitvalt, die man is behoorlijk belangrijk voor Oranje ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Het zou wel gaaf zijn op zich, maar er zijn sowieso twee redenen waarom dat niet zal gebeuren: * Bergkamp heeft nauwelijks wedstrijdritme. * Van Basten wil in principe alle posities dubbel bezet hebben en alhoewel Bergkamp wel eens op het middenveld gespeeld heeft, is het toch meer iemand voor de positie van Van Nistelrooy, dus dan had hij net zo goed Huntelaar ook al mee kunnen nemen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Ik vond het eigenlijk ook veel te hard, het was maar een oefeninterland. En daarbij vind ik sowieso zulke overtredingen niet bij voetbal horen, maargoed. quote: ![]() ![]() |
|
Nee joh, Edgar Davids! Ideale vervanger voor Cocu. Maar ik las dat ze Stijn Schaars en Nigel de Jong als back-ups voor het middenveld meenemen, dus geen Edje ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Nee geen Davids, die etterbak heeft iedere wedstrijd wel een kaart, op de gast kun je echt niet bouwen. Against God and Government ![]() |
|
Wanneer is de opening nu precies dan? Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |