![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mja eindelijk nog eens fijna match van de rode duivels , en ja het was maar san-marino ![]() spanje en servië hebben gelijkgespeeld dus we maken plots weer een kans ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Het commentaar van die verslaggever was af en toe echt te gaaf, hahaha. Heb me werkelijk kapot staan lachen om het commentaar en de wedstrijd zelf. Geniaal spel weer. "Goh...ze hebben balbezit...OP NEDERLANDSE HELFT!!!!" "Gehehe, die kan niet voetballen nee...O van der Vaart heeft hem alweer afgepakt." "He, van der Vaart heeft een Andoreaan aan z'n fiets hangen!" With new found hope, there still could be Victory... ![]() |
|
Ik vond het commentaa van het stuk dat ik heb gezien juist slecht. Niet echt objectief, wat ik toch wel bij journalistiek vind horen. Oké, het is het Nederlands Elftal, maar iets minder Andorra afkraken mocht van mij wel. [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 08-09-2005 9:41] ![]() |
|
quote: nee nee best M. nu vlieg je toch uit de bocht. ik weet niet of je het gezien hebt, maar nadat Van Nisterlrooy de penalty miste kwam die kutandorrees hem in zijn gezicht uitlachen. dat was een fractie heel duidelijk te zien. Van Nistelrooy had gewoon gelijk. ![]() |
|
quote: * Gast van Andorra schopt Van der Vaart doormidden -> niks aan de hand * Cocu geeft bodycheck (want het was niet eens een elleboog) aan gast van Andorra -> rode kaart * Gast van Andorra schopt Van Nistelrooy van achteren -> niks aan de hand * Gast van Andorra loopt Van Nistelrooy de hele tijd te sarren -> niks aan de hand * Van Nistelrooy haalt op de enige juiste (sportieve) manier revanche, namelijk door te scoren, en laat dat even weten aan die irritante gast van Andorra -> gele kaart Wat een ongelooflijke K-U-T scheidsrechter zeg. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Nou, daar ben ik het niet mee eens. Als je op die manier je gram moet halen heb je nooit gelijk. Je moet je voeten laten spreken, en gewoon die penalty erin schieten natuurlijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Dat deed-ie toch? Door de 4-0 te maken? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Idd hij had die gozer zijn pote motte breke! ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Ja, maar om daarna die Andorese verdediger op te zoeken en terug te jouwen getuigde toch van een soort kinderachtig amateurisme dat ik bijna stuitend vond in een late 20-er die ook nog eens op het allerhoogste niveau voetbalt. Daar moet Ruud toch gewoon boven kunnen staan? Kinderlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Zeikerds! Gewoon vet, ik lachte me helemaal kapot toen ik het zag. Sportieve wraak. Edit cliche: Voetbal is oorlog! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 08-09-2005 13:14] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Niet zo zeiken, Nederland gaat naar het WK. En dan maakt het mij geen donder uit hoe... als ze straks in Duitsland maar goed spelen en winnen! no text supplied ![]() |
|
Polen is ook bijna door. Ze hebben nu 5 punten op Engeland met een wedstrijd meer. Ze moeten nog wel tegen elkaar, dat wel... Tweede plek is gegarandeerd en ze zijn bijna zeker van een van de 2 beste nummers twee zelfs als ze van Engeland verliezen (die gisteren van Noord Ierland verloor ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Was toch voor het eerst in 30 jaar ofzo? Haha, ik hoop wel dat Engeland doorgaat, die horen wel thuis in een WK. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Zoeits ja. Voor N-Ierland is de kwalificatietoernooi bij deze al geslaagd hehe. edit: Engeland gaat ook door. Als ze hun inhaal wedstrijd winnen (Azerbaidjan of zo) dan moeten ze nog alleen tegen Polen. Zelfs als ze dat verliezen zijn ze zo goed als zeker van plaatsing. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-09-2005 16:09] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nederland staat nu 2'de op de FIFA landen lijst ![]() |
|
quote: Dat vind ik een beetje geflatteerd, die lijst houdt namelijk geen rekening met belangrijkheid van wedstrijden... no text supplied ![]() |
|
... of de mentale capaciteiten van de individuele voetballers signature ![]() |
|
quote: Is ook zo ![]() |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Goeie zaak ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Blijft natuurlijk onbegrijpelijk dat van Bommel er weer niet bij is.. En dan Boateng selecteren ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-09-2005 14:07] ![]() |
|
Boateng is meer een verdediger he. Op de plek van Van Bommel is nou eenmaal meer bezetting. Hoewel ik het dan idd NOG vreemd vind dat ie er niet bij is overigens. Makaay zit er terecht niet bij vind ik. Hij bewees zich vorig jaar bij BM als doelpuntenmachine, maar bij het Nederlands elftal heeft hij dit nooit waar kunnen maken. Daarnaast presteert hij nu in Munchen ook ondermaats. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: idd, zeg dan gewoon dat je v. Bommel sowieso niet kan gebruiken als bondscoach zijnde, dan is die twijfel ook weg ![]() |
|
Makaay is gewoon niet actief genoeg voor een 4-3-3 systeem, heel on-nederlandse voetballer ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |