![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
deutschland !!!!! ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Kut Duitsers ![]() ![]() |
|
Godverdomme zeg.. ik lees dit topic, zet de televisie aan omdat ik die duitsers in de laatste minuten toch nog wel ff af wil zien gaan tegen die polen, en meteen scoren die flikkers weer in de 91e minuut.. godverdegodver, had ik die TV maar uit gelaten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 14-06-2006 22:50] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Dat commentaar ook: "De Polen zijn wel vaker de verliezers geweest; dat zit in hun historie": alsof het om het hele land gaat ipv alleen voetbal; dan is nota bene door de Duitsers eruit geknikkerd worden een extra schande. ![]() Overigens had ik de Duitsers er liever uit zien knallen; Polen had het verder in het toernooi alsnog toch nooit gered; de Duitsers redden het toch te vaak op die 'slotoffensief taktiek'. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2006 22:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:net niet lang genoeg, wel een terechte overwinning trouwens ![]() |
|
Dit quote: strookt niet met dit quote: ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Kanker, kanker, kanker Duitsers. Nu nog hopen dat ze hun sportieve plicht tegen Ecuador plegen en dat Costa Rica morgen gewoon van Ecuador wint. Ik verwacht het echter niet van die kankermoffen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Wat strookt daar niet aan ![]() ![]() |
|
Voetbal duurt 90 minuten en dan wint Duitsland signature ![]() |
|
En dan stellen die kutmoffen nog eens drie van die landverraders op die niet eens in fucking moffenland geboren zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Een referentie naar bepaalde wereldoorlog(en) en de opmerking dat Duitsland wint met slotoffensieven. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:alleen Klose toch? ![]() |
|
quote: Podolski, Borowski edit: alleen is Borowski volgens mij wel in KrebsDeutschland geboren. edit2: Die lahm is trouwens meesterlijk goed. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-06-2006 23:07] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik heb wel de uitslag goed voorspeld ![]() Ook bijna die van Tunesiƫ - Saudie-Arabiƫ, alleen maakte die honden er in de 92e minuut(!) er 2-2 van. Daar gaan m'n punten. ![]() |
|
quote: +1 signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Vooruit, je hebt gelijk. Mutilator had erbij moeten zetten dat in het voetbal daarmee te vaak slagen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hoeft niet. Op zijn moeder's graf spugen is voldoende. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Behalve ManU-Bayern.....toen deden de Engelse een Duits resultaat neerzetten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Podolski komt uit Keulen, al is hij wel van Poolse afkomst ![]() |
|
wat een offtopic gelul, over je moeder praten kan ook wel in het lultopic ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik gokte dat 'toernooi' al de context aangaf ![]() Maar goed: Voetbal is oorlog ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
hoe zat het eigenlijk met de gevreesde hooligan-rellen?? hetis zowoiezo redelijk rustig heb ik het idee. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |