![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Spanje speelt niet slecht maar Oekraine moet zeker beter kunnen. ![]() |
|
Scheids is omgekocht. De grens ook, elke potentiele kans in de 1e helft werd onterecht terug geroepen vanwege vermeend buitenspel. En okay, Spanje is ook niet echt slecht. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
hoppa 4-0 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
4-0 ![]() ![]() |
|
quote: Samen met Tsjechie, wat mij betreft. ![]() |
|
quote: Helaas heb ik die wedstrijd bijna volledig gemist. Maar gezien de uitslag geef ik je gelijk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Goed positiespel en paar mooie individuele acties, net zoals Spanje dus. Ik zie ze allebei wel ver komen. ![]() |
|
Toch verrassend die 4-0, aangezien Spanje nooit veel presteert op grote toernooien. Leuke wedstrijd ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Spanje f0r t3h w1n!!!! 4-0 ![]() Eerste ploeg die me echt redelijk kon bekoren van de toppers... ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote:Ik had dus 0-1 ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: idd, Spanje had zonder die shit ook wel gewonnen, maar die scheidsrechter (en dus zijn assistenten) krijgt morgen zijn vliegticket denk ik ![]() |
|
quote: ze spelen wel scherp ja. Was allesbehalve een strafschop en penalty, maar winnen zouden ze sowieso gedaan hebben signature ![]() |
|
Leuke wedstrijd net, Tunesië - Saoudi-Arabië ![]() Ik sta nu in beide voetbalpoules op m'n werk bovenaan! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Lol, arie haan gaat misschien Iran coachen na het wk "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
lol, die Al Jabar ![]() signature ![]() |
|
Dat gefluit van die polen is ook om gek van te worden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: mar ze zijn toch redelijk gewaagd aan de duitsers. hopen dat ze dit de hele wedstrijd vol kunnen houden!!! ![]() |
|
Spannend! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
het zal moeten via die Lahm komen als de Duitsers willen winnen signature ![]() |
|
Homo's: Cristiano Ronaldo lekkerste WK-speler Gepost door Jeroen (steenz) - Bron: De Gay Krant Nederlandse homo's vinden de Portugees Cristiano Ronaldo de lekkerste speler van het WK. Dat blijkt uit een enquete die De Gay Krant heeft gehouden. Bijna 3000 homo's brachten via de site van het blad hun stem uit op de "mooiste, knapste en meeste sexy spelers" van het WK 2006. In het elftal staat Markus Rosenberg van Zweden op de tweede plaats en de Nederlandse verdediger John Heitinga op drie. Voor de rest staan Michael Owen (Engeland), Robin van Persie (Nederland), David Beckham (Engeland), Fredrik Ljungberg (Zweden), Kaka (Brazilië), Fernando Torres (Spanje), Jan Kromkamp (Nederland) en Iker Casillas (Spanje) in de 'basisopstelling' van dit wereldkampioenschap. Net als bij een wedstrijd is er ook een reservebank. Die wordt bezet door Nelson Haedo Valdez (Paraguay), Francesco Totti (Italië), Ruud van Nistelrooy (Nederland) en Oswaldo Sanchez (Mexico). signature ![]() |
|
Hebben die flikkers niks beters te doen ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: euhm... wat doe jij dan wel? Geen voetbal kijken? signature ![]() |
|
Hoe lang zullen die Polen het nog volhouden? ![]() |
|
Niet lang hoop ik. Deutschland for teh win ! Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |