![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En nummer 3 ligt er ook al in... Damn.. ![]() |
|
Jaja, Nederland had nog redelijk moeite met Servie, IVoorkust bood nog goede tegenstand tegen Argentinie, als de wedstrijden representatief voor straks dan gaat Nederland onderuit. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
gelul, iedere wedstrijd is weer anders, en ik zie nu een veel beter argentinie nog dan de vorige wedstrijd! maar wat een wedstrijd! heerlijk zulk combinatie voetbal te kijken! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Ik hoop dat je gelijk hebt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Argentinië speelt nu niet (veel) beter, ze speelden tegen IVK ook al goed. Servië daarentegen speelt verdedigend VEEL slechter dan tegen NL. Alle goals van Argentinië zijn behalve mooie combinaties gewoon fouten van de verdediging. Die maakten ze tegen NL niet zo veel.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik kreeg wel het idee dat er nogal wat "onvrede" heerste in het Servische team, misschien dat dit een invloed heeft op het spel van de Serven. Maar je weet hoe de media alles overdrijft, ach ja, gewoon het beste hopen voor straks. ALs de beslissing ligt tegen de Argentijnen dan zie ik het somber in voor Oranje. Trouwens, ik zit hier op mijn werk een beetje half te kijken naar de wedstrijd. Als die Serven wat aanvallender spelen dan kan het de gaten in de verdediging verklaren. SPelen ze aanvallender of valt het wel mee? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 16-06-2006 16:06] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Ik niet. Ik geef ze persoonlijk goede kans tegen Argentinië. Dit komt vooral omdat ARG tegen Nederland niet zo vrijuit zal kunnen opbouwen van achter en midden. Servië hangt terug en loert op de snelle counter hierdoor ontstaat er veel meer ruimte voor Argentinië op het middenveld die ze tegen Nederland m.i. niet gaan krijgen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Nee KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
De S&M moeten nog één keer scoren, dan heb ik weer de volledige punten in m'n poule. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Eeeuhm. Tsja, 4 - 0. Nu kan het dus niet meer. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
5-0, S-M wordt krijgt effe voetballes.. Hopen dat oranje wint straks, anders wordt het nog pittig vrees ik. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
O O O wat is de wedstrijd tegen Ivoorkust belangrijk. Als ze deze verliezen hebben ze het niet meer geheel in eigen hand ![]() Maar goed, oranje wint natuurlijk wel ff ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
loooooool 6-0 bibber en beef Holly's signature ![]() |
|
Huuuuu!!!! AAARRRRGGGHGHHGHHH!!! JAJAJAJJAAAAAAA.... Ik durf nu al niet meer te kijken!!! *stuiter stuiter* Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik ga zo op mijn gemak eens even boodschappen doen.. Zal wel lekker rustig zijn. ![]() ![]() |
|
één nul!!!!! wuppiewuppiewuppie! ![]() |
|
twee nul!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Wat speelt er eigenlijk? Mijn negers worden onrustig.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
![]() ![]() ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Heerlijke vrije trap van Van Persie maar verdomd veel geluk dat Van Bronckhorst (duidelijk de zwakste aan Oranjezijde momenteel) geen penalty tegenkreeg bij 0-0. Dan liever De Cler op linksachter. Ai! Bal op de lat van Ivoorkust! Nog even allebei een doelpuntje erbij en dan heb ik de poule gewonnen op de zaak ![]() ![]() |
|
2-1! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
tsss, moest al lang 2-2 zijn. Scheids duidelijk in voordeel Holland DUIDELIJK penal, dan nog die bal op de lat, en stomme Droghba ide de bal niet goed inspeelt. Holland is nergens qua verdediging. en die Negerkeeper is ook maar flut (hoe kun je nu zo je muur opstellen!!!!!????? Perversie kon gewoon rechtdoor schieten ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-06-2006 18:52] signature ![]() |
|
lekker spannend, zometeen met vd Vaart erbij komt het wel goed ![]() |
|
Mooi zo: 2-0 voor oranje. Elk nog één goaltje na de rust en ik heb de uitslag volledig goed ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |