![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nooit alles geloven wat je leest, is de les van vandaag... Vandaag staat er dus in de Spits: Van der Sar; Kromkamp, Bouhlarouz, Opdam, De Cler; Landzaat, Maduro, Cocu; Kuijt, Van Nistelrooy, Robben. Ik geloof dat de hele discussie van gisteren nogal nutteloos was... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik vind het nogal dom en naief van Van Basten als hij Kuijt en Kromkamp opstelt... Landzaat is wel vervangbaar, maar die twee zijn op hun positie momenteel niet te evenaren door welke Nederlandse speler dan ook. no text supplied ![]() |
|
België - san-marino vanavond .... ![]() ik gok op 1-1 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Optimist. België en scoren... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: ja maar als die lui nou nog een wedstrijd(je) in het team meespelen zijn ze daarna waarschijnlijk weer beter. dus ik snap het wel ![]() |
|
quote: ik heb gehoord dat er 500 TICKETS VERKOCHT ZIJN!!! ![]() signature ![]() |
|
Vanavond 7-0 !!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: daar had ik op gehoopt , maar t zijn er toch 8.000 geworden ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Cocu heerscht!!!!! Wel dom, maar hij komt wel voor VdVaart op! Heersch!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Gvd zeg, wat een wedstrijd ![]() ![]() |
|
Tegenvallertje. Die 2e helft dan. ![]() |
|
Van Nistelrroj geel.... wat een bullshit, sportieve wraak noem ik dat. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Ik snapte die laatste gele kaart niet, hoe zat dat? (ik ben een leek wat beteft voetbal) ![]() |
|
Onsportiviteit, uitdagen, te uitbundig juichen na een doelpunt, etc. Edit: maar die scheids blijft een teringmongeaul. Zo. [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 07-09-2005 22:29] ![]() |
|
quote: Hahaha, echt waar? Wat een onzin. Dat was wel anders, toen ik in de D2 zat, in 1981. ![]() |
|
quote: LOL ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ja, die Belgen hebben het beter gedaan dan ons. Ik vond het wederom een weinig boeiende wedstrijd. Belachelijke lui zeg, voetballen kunnen ze echt niet, enkel die keeper is nog redelijk. Maargoed, volgende wedstrijd Tsjechië uit, dat wordt wel iets spannender mag ik toch hopen. Helaas geen Cocu in het veld dus. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Cocu geschorst... rentree van Edgar Davids? no text supplied ![]() |
|
Nope. Gewoon Maduro op die plek. ![]() |
|
Anders van Bommel ![]() |
|
Die scheids, wat een KUTHONGAAR. Het vooroordeel werd weer eens bevestigd..... een KUTLAND vol met KUTLUI!!!! ![]() Maar goed. Ik vond het Nederlands Elftal erg onprofessioneel vanavond, echt een kutavond. Wel goed dat ze voor elkaar opkomen enzo, maar zo'n elleboog uitdelen, daar ben je toch geen 34 voor geworden??? En van Nistelrooy dan, eerst die penalty missen (SUKKEL!!!!) en na z'n goal dat "juichen".... triest, als je bedenkt dat Nederland de voetbalreus is en Andorra de dwerg. Dan laat je je echt kennen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Haha, ondanks ik het inderdaad ook erg kinderachtig vond was het wel een prachtig gezicht. Vooral die keeper die na die actie op van Nistelrooy afkwam. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Heb alleen de laatste 10 minuten gezien (+ samenvatting). Vond de actie van van Nistelrooy ook wel kinderachtig, maar toch ook erg gaaf. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 07-09-2005 23:37] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |