![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat zeg ik dus ![]() niet slecht toch? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hehe... zelfs Andorra staat nog boven Armenië... Doen ze goed daar. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Groep 4 blijft ook leuk, trouwens. In theorie kunnen vier ploegen zich nog plaatsen ![]() ![]() |
|
Tja, frankrijk zal het uiteindelijk toch wel weer redden vrees ik, al hebben ze natuurlijk wel een flinke tik opgelopen na het gelijke spel tegen zwitserland gisteren. Maar de Faraoer eilanden moet toch te doen zijn. Als de zwitsers hun wedstrijd ook winnen dan wordt het nog wel leuk trouwens, moet frankrijk no een extra kwalificatieduel tegen bijv. spanje of tsjechie ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
En Israel ![]() Maarja, dan misschien wel Nederland - Israel. Toch nog een reden om "wie niet springt die is een jood" te zingen ![]() ![]() |
|
Israel zie ik niet doorgaan. Staan nu wel bovenaan, maar ze zijn uitgespeeld. Van frankrijk, zwitserland en ierland zie ik toch zeker 2 van die 3 winnen en dus boven de israeli's eindigen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Oja, die hoeven niet meer te spelen. Dat is waar ook. ![]() |
|
quote: Als teams gelijk eindigen, gaat het toch om onderling resultaat? En als ik me niet vergis, gaat Frankrijk er dan met de eer vandoor in plaats van Zwitserland. Ik heb het ff nagezocht en Frankrijk - Zwitserland was 0:0 en Zwitserland - Frankrijk nu dus 1:1. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Da's een goed punt, ik weet niet precies hoe dat zit. Momenteel staat Zwitserland met een gelijk aantal punten wel boven Frankrijk, maar dat zal waarschijnlijk inderdaad puur op doelsaldo bepaald zijn ipv op onderling resultaat. dus ik vrees dat je gelijk hebt en dat Frankrijk dus woensdag gewoon direct kwalificeert ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Vanavond de verrichtingen van het Nederlands elftal bekijken in de Arena. Uitverkocht stadion, dus dat wordt een leuk oranjegebeuren (ook al gaat het nergens meer over). Dat het maar een fijne wedstrijd mag worden. Hoop dat Davids in de basis staat. ![]() |
|
quote: Nou, ik hoop dat je veel lol hebt gehad.... want de wedstrijd zelf was toch behoorlijk zaaddodend. Jammer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Macedonië moet gewoon naar het WK ![]() no text supplied ![]() |
|
Neen,Tsjechië verdient het! Ik vind het een leuke ploeg, alleen jammer dat ze altijd bij Nederland in de poule zitten. ![]() Wedden dat ze in December ook weer Tsjechië in de poule bij Nederland plaatsen? ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Leuke wedstrijd. Dat was genieten, zeg ![]() ![]() ![]() |
|
Kreeg Ajax flashbacks, 11 man voor het doel bij de tegenstanders en maar niet scoren. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Ja, ik had ook even het idee alsof er 3 Rosenbergen bij Nederland voorin liepen. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Het was inderdaad niet best. Slecht voetbal. Ach laat ook maar. Wat me vooral stoorde was dat de wedstrijd "een alcohol vrij" ![]() ![]() |
|
Pfff, in de Galgenwaard is nooit bier te koop ![]() Edit: op het supportershome na, uiteraard ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-10-2005 0:41] ![]() |
|
Tjechie heeft zich wel gekwalicifeerd zoals verwacht.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: jongens, jongens.... lten we aub niet gaan emmeren en zeiken over de nulsscore van gisteren. ze voetbalde toch redelijk gedreven en fantiek?? En tegen zulke murenbouwede teams moet je gewoon een beetje mazzel hebben (er waren best doelschoten die er met net een betje extra geluk wel in waren gegaan). Het Nederlands team presteert de laatse tijd zonder weerga. nul wedstrijden verloren en het is ook al weer een tijdje dat er een tegentreffer is gevallen. ik denk dat "we" mentaal en technisch gezien een heel goed team hebben dat op de WK zeker bij de eerste vier kan komen. denk daar maar eens aan, (als ik me voorgaande classificaties herinner, waarbij het team op het laatste nippertje of met mazzel alsnog ![]() ![]() |
|
Fluitconcert vond ik ook niet terecht, ik deed dan ook niet mee ![]() ![]() |
|
quote: Ja, dat fluitconcert was echt bagger. Je hoort mij niet zaniken over Oranje.... maar het was wel een kutwedstrijd, met andere woorden, een verspilling van tijd. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik heb ook maar preventief niet gekeken. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. ![]() |
|
Spanje - Slowakije Turkije - Zwitserland Noorwegen - Tsjechië ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |