IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic Vorige pagina | Volgende pagina
Jebes
Usericon van Jebes
Posted 09-06-2006 11:30 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Ik heb me ook maar ingeschreven (Lange halen snel thuis). Lastig om een team te maken :S


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-06-2006 11:33 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Ja, echt vet lullig voor Cisse. Hij was toch ook niet zeker van deelname aan t WK omdat ie al een tijdje last had van blessures enzo?

Het dan wel halen, en je poot op 2 plekken breken in een oefenwedstrijd tegen nota bene China, veel zuurder dan dat krijg je het niet.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2006 11:47 by Mark Profiel van Mark

Die schalkse lolbroeken van een KNVB-website journalisten toch:

"Het was even zoeken na de persconferentie voor Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder. Terugwandelend naar het hotel in Hinterzarten vroegen ze een voorbijganger om hulp.

'Weet u misschien waar het hotel is meneer? Normaal gesproken worden we altijd per bus gebracht vandaar.' Ze waren gelukkig op tijd terug. Nu maar hopen ze het doel van Servië & Montenegro zondag wel kunnen vinden."


Wat een jolijt moeten ze gehad hebben op de redactie toen ze dit stukje in elkaar draaiden, den traenen biggelend over den wangetjes.

Ik krijg het idee dat er wat nieuws-armoede begint te ontstaan. Misschien dat een nieuwe blessure uitkomst zou kunnen bieden.

[eidt]: er staat verdorie nog een foto bij van VdVaart en Sneijder wandelend over de weg ook! Hadden ze de weg dan niet beter aan die horde paparazzi kunnen vragen ipv aan die toevallige voorbijganger?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-06-2006 11:48]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-06-2006 11:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

idd. Ze probeerden ook al het vuurtje op te stoken tussen De Haan en Van Basten. Dit terwijl Foppe alleen maar zijn mening uitte. Zij vertalen dat dan weer meteen naar kritiek richting de bondscoach...erg zielig. Van Basten lacht er gelukkig gewoon om.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2006 12:04 by Mark Profiel van Mark

En Markus Merk fluit nederland tegen Servie. Dat is toch degene die ons tegen Italie 2 vrije trappen gaf en rood aan een van de Italianen? Je kunt slechter starten, dunkt me

(Al verloren we uiteindelijk wel, natuurlijk...)


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-06-2006 12:16 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 9 juni 2006 12:04 schreef Mark het volgende:
En Markus Merk fluit nederland tegen Servie. Dat is toch degene die ons tegen Italie 2 vrije trappen gaf en rood aan een van de Italianen? Je kunt slechter starten, dunkt me

(Al verloren we uiteindelijk wel, natuurlijk...)


Twee pentalties inderdaad. Als je die niet binnen schiet vedien je niet om te winnen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-06-2006 12:46 by Smoochy Profiel van Smoochy

Het geweld barst los vanavond, hoeveel rellen gaan we zien


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-06-2006 13:55 by Mark Z Profiel van Mark Z

Poule op de KNVB site ook ingevuld: Bra - Arg in de finale.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-06-2006 13:56 by Smoochy Profiel van Smoochy

Duitsland opent WK zonder Ballack

anp | Gepubliceerd op 09 juni 2006, 13:07
Laatst bijgewerkt op 09 juni 2006, 13:21

MüNCHEN - Speelt hij wel of speelt hij niet? In Duitsland is vrijdag grote verwarring ontstaan over aanvoerder Michael Ballack. Bondscoach Jürgen Klinsmann schreef hem donderdag al af voor de openingswedstrijd van het WK vrijdag tegen Costa Rica. Zelf verklaarde hij zichzelf echter fit in de vrijdageditie van de Duitse boulevardkrant Bild.


,,Ik wil spelen'', zo luidde de grote kop in het populaire dagblad. ,,Ik voel geen pijn meer. Ik ben fit. Maar of ik speel tegen Costa Rica kan alleen de bondscoach beslissen'', zou Ballack hebben gezegd tegen Bild.

Volgens de sensatiekrant geeft het vermeende meningsverschil tussen Ballack en Klinsmann aan dat het nog steeds niet goed zit tussen de twee hoofdrolspelers in de Duitse ploeg. Eerder al bekritiseerde de nieuwe middenvelder van Chelsea de tactiek van Klinsmann.

Zes uur

Waarschijnlijk zonder spelmaker Michael Ballack begint Duitsland vrijdagavond om zes uur het WK voetbal met het duel tegen Costa Rica.

De futuristische Allianz Arena van München is het decor van het openingsduel, dat wordt voorafgegaan door een minuut stilte ter nagedachtenis aan alle mensen uit de voetbalwereld die het afgelopen jaar overleden.

Na die gezamenlijke overpeinzing is het tijd voor een duel waar heel Duitsland al jaren naar uitkijkt. De 'Heimat' is ongerust over de kwaliteiten van de nationale ploeg, maar de loting houdt de stemming positief. Costa Rica, de eerste tegenstander, wordt gezien als een te nemen hindernis. Een fikse tegenvaller is echter de blessure van aanvoerder Ballack, die te veel last heeft van een kuitblessure en wordt vervangen door Borowski.

Steraanvaller Wanchope

De vier miljoen inwoners van Costa Rica hopen ondertussen op een stunt van hun favorieten. ,,Waarom niet?'', zei steraanvaller Wanchope donderdag. ,,Wij kunnen ook voetballen. De druk lig bij de Duitsers.''

In het tweede duel komen later op de avond (21.00 uur) de andere twee ploegen uit groep A in actie. Polen en Ecuador treffen elkaar in Gelsenkirchen. In het Zuid-Amerikaanse land begint het weekeinde op bevel van president Palacio Gonzalez een paar uur eerder. Als in Duitsland wordt afgetrapt, is het in Ecuador 14.00 uur en ligt het werk stil.


Sport | Voetbal | 2 reacties
Link | Stuur dit artikel door | Printen | Bewaar dit artikel



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 09-06-2006 15:08 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

Ook voor WK manager ploegje samengesteld...

Fc Barsjok neemt onmiddellijk de leiding!!


Member of the iso-betawuste crew!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-06-2006 15:14 by M. Profiel van M.

Ik zie dat bijna iedereen wat kanonnen voorin zet waardoor de verdediging telkens uit een stel stoethaspels bestaat


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2006 15:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 juni 2006 19:34 schreef chriz het volgende:
hehe, ik heb dat de brazilianen winnen na strafschoppen

Nee, niet weer tegen de Brazillian strafschoppen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-06-2006 18:15 by M. Profiel van M.

Tjonge, ik kom thuis, doe de TV aan, PANG 1-0 Duitsland.

Ik denk, pilsje pakken, ff ZM checken, PANG 1-1


Wat een begin van dit WK


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 09-06-2006 18:44 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

PANG 2-1


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-06-2006 18:44 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Zeg wel!

Nou ja, zolang Duitsland maar wint heb ik iig nog het resultaat van de 1e wedstrijd goed voorspeld .

Prachtig openingsdoelpunt trouwens .

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 09-06-2006 18:45]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-06-2006 19:56 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

kut moffen


Against God and Government


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2006 19:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

lol 4-2... leuke wedstrijd, Deutschers zullen niet ver raken in eigen land. Ze zijn nog lang niet thuis zou ik zo zeggen


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2006 21:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

4-2, ik had 3-1 voorspeld, 1e 3 punten in de pocket


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-06-2006 21:32 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Natuurlijk wint het gastland de openingswedstrijd; dat is vantevoren bepaald met een 'snoepje' als tegenstander.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2006 21:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 juni 2006 18:15 schreef M. het volgende:
Tjonge, ik kom thuis, doe de TV aan, PANG 1-0 Duitsland.

Ik denk, pilsje pakken, ff ZM checken, PANG 1-1


Wat een begin van dit WK


Als duitsland tegen Nederland speelt, zet dan de tv aub NIET aan!!!!

en: Polen staat achter?????


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2006 21:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

lol Polen
Ecuador wint nooit buiten Ecuador


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-06-2006 22:53 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

De eerste gewéldige wedstrijd is binnen!!! Schitterend verrassend, drama (pech) en een slot tot op het tandvleesch


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-06-2006 22:56 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ik word nu al wel een beetje "oranje" moe, hoor. Al die reclames op tv, in bladen enzo. Pffff.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2006 22:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ben al drie dagen schijtmoe van dat kutvoetbal ... apensport


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 09-06-2006 23:01 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Ze gaan hier zondag op het plein een scherm ophangen
En oranje vlaggetjes vermoed ik...


Hatsjikidee!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen