![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Jaaaa.. Duitsland - Polen. Die Polen moeten wel en als de verdediging van Duitsland net zo lek is als tegen Costa Rica, dan heeft Duistland he heel moeilijk en voospel ik dat Polen wint. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Wanneer we de geschiedenisboeken erbij halen, voorspel ik een verschrikkelijk snelle en overweldigende overwinning voor Duitsland ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dan heb jij totaal geen kijk op voetbal..en alle spelers van toen doen niet meer mee, dus hopelijk slachtpartij voor Polen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Polen verliest, net zoals in 39 na 5 minuten spel over en gedaan signature ![]() |
|
quote: Costa Rica - Equador is pas morgen... Vandaag staat nog Tunesië tegen de Saoudies op het programma ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Geschiedenis, Harry. Niks geen voetbal. 1939 enzo ![]() ![]() je weet wel, o/ etc... ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
quote:Polen heeft nog 0 punten dus die moeten winnen en de duitse aanval lijkt mij goed genoeg om dat af te straffen iemand enig idee of Shevshenko (oid) alweer fit is? ![]() |
|
quote: geen voetbal? jij? een moderator? in een voetbal topic? tssk ![]() ![]() |
|
quote: @ Lain lezen ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 14-06-2006 12:34] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ik ga er van uit dat je de strekking van mijn post wel begrijpt.... Zoiets heet nou humor, slecht of niet. Bruce Banner ![]() |
|
moddergevecht! Spanje-Oekraïne?! nu ga ik eens neutraal kijken signature ![]() |
|
Polen moet inderdaad iets proberen of ze liggen al uit het tornooi voor ze goed en wel zelf beseffen... Duitsland vond ik (verrassend!!) echter vrij sterk aanvallend spelen en zullen de Polen daarmee ook 'afstraffen'. Duitsland wint met nipte cijfers... ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Niks neutraal!!! Spaans voetbal f0r t3h w1n!!! ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: ik ben erachter gekomen dat dat onmogelijk als je een poule hebt ingevuld ![]() ![]() |
|
Ik hoop op veel goals, rooie kaarten (nog geen enkele gezien!) en penalties (waar blijven ze, worden ze opgespaard voor Oranje?) signature ![]() |
|
quote: toch al 2 rode kaarten geweest hoor ![]() |
|
quote: Ik al 2..dan let je niet goed op SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Eerste doden door voetbal te betreuren Gejuich kost fans het leven anp | Gepubliceerd op 14 juni 2006, 10:59 BANGKOK - Hun gejuich bij een doelpunt van Italië tegen Ghana (2-0) heeft twee voetbalfans uit Thailand het leven gekost. Een landgenoot schoot de mannen (30 en 41 jaar) dood omdat hij zich in een restaurant had geërgerd aan hun vreugdekreten. De schietpartij had plaats in de Thaïse badplaats Pattaya, maakte de politie woensdag bekend. De schutter is voortvluchtig. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
What the.... ![]() Wat een sukkels daar ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
HAHAHAHA misschien een Thïs restaurant met zware pizzeriaconcurrentie? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-06-2006 12:45] signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |