![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klote, helemaal vergeten die WK manager (volledig) in te vullen! "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: jaja dat bedoel ik ![]() Against God and Government ![]() |
|
Vanmiddag Argentinië-Servië en Nederland-Ivoorkust ![]() Hier verwacht ik toch wel wat van!!! ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Was er aan begonnen en verder niks ingevuld, ik dacht; doe ik later wel. ![]() Ach, op me werk mooi 3e gedeelde derde van de 20 met de poule. ![]() Sta mooi boven al die gasten die alleen maar over voetbal lullen. ![]() ![]() |
|
quote: Ik sta nu al derde, en 'Lange halen snel thuis moet nog op stoom' komen ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ik vond zweden gisteren echt laf spelen, ze creeerden best wel wat kansen maar maakten het dan lafjes nooit af... erg jammer, pruts potje.... gelukkige goal van ljungberg maakt het dan wel weer leuker om in stockholm te vertoeven maar als ze zo door blijven spelen gaan ze in de volgende ronde flink op hun smoel tegen duitsland of ecuador... Ibrahimovic een blessure??? ik zeg hij draait gewoon een slecht seizoen en dat zie je nu terug... lachertje om te zeggen dat ie de volgende wedstrijd niet mee speelt door ene blessure als ie er eigenlijk gewoon niks van bakt.. (spreekt hier enige negativiteit uit ten opzichte van Zlatan, dan kan dat zo zijn omdat ik die laffe arrogante hond helemaal niet mag.....) I Find That I Am Not There... ![]() |
|
IDD! ik ben normaal Zweden-fan, maar ze wilden/durfden/mochten niet spalen gisteren. 2 linies met enkel Schwalbson die op en af liep tussen verdediging en aanval (en zijn vervanger). zo speel je geen mooi voetbal natuurlijk. pfff, gewoon geen vertrouwen in hun verdediging blijkbaar signature ![]() |
|
Paraguay speelde anders helemaal volkomen kut. 16-meter Gebied leek wel een fort, daar was praktisch niet door heen te komen, vandaar dat ik de goal van Ljungberg een knappe en goede goal vindt. Verheug me op Zweden-Engeland: twee teams die (mogen we aannemen) keihard voor de eerste plaats gaan! ![]() |
|
Hadden jullie poep in jullie ogen of zo? Zwe-Par was zon ongeveer het meest aantrekkelijke pot van dit WK tot nu toe. Zweden speelde echt sterk en leuk maar ze hebben net niet genoeg kracht voorin om dit in cijfers uit te drukken. De wedstijd was echter van beide kanten zeer open. Toernooi-'kenners'. hehe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik vond het inderdaad ook helemaal niet zo'n slechte wedstrijd. ![]() |
|
Nou, poep in mijn ogen had ik niet, het zweet stond wel in mijn bilnaad. ![]() |
|
quote: Spannend betekent niet dat het slecht was... Lage score betekent ook niet dat het slecht was... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-06-2006 13:29] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik heb nergens geschreven dat ik het een slechte wedstrijd vond. ![]() |
|
poep in de ogen?? meest vermakelijke wedstrijd? Beetje jammer hoor. Hoeveel kansen zijn er eigenlijk niet op belachelijke wijze gemist? laffe balletjes van zlatan, Allbäck die alleen maar bij het doelpunt een goede actie maakte. Henrik Larsson die geen flikker deed, en dan te bedenken dat er tegen een ploeg als paraguay gespeeld wordt... die speelden echt slecht ja, dan zou zweden toch marginaal moeten winnen. De enige die ik wel goed vond was kim källström. die had een paar goede schoten op doel en verdeelde het spel aardig. Veel te veel gerommel met de bal, veel balverlies aan beide zijden... Neen, een slechte pot voetbal. Vanavond echter wordt het wel vuurwerk, van welke zijde dan ook. servie, argentinie dan wel ivoorkust of oranje, de groep des doods! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Zweden was echt bedroevend, wat een gebrekkige aanvalsmacht zeg, geen steun, geen noppes mee optrekkende verdedigers (letterlijk NOOIT) Paratroepers waren nog slechter, al helemaal geen aanvoer daar, zelfs niet van middenvelders WK tot nu toe veel goeie verdedigingsteams, aanval is echt zwak. Nochtans worden ze scheidsrechterlijk ferm beschermd. Nuja, buitenspeltoestanden zijn weer talrijk aan de foute kant beoordeeld de laatste wedsies signature ![]() |
|
belooft een leutige voetbalmiddag te worden ![]() signature ![]() |
|
De Nederland 2 zender valt er verdacht vaak uit ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ronaldo is woensdagavond overgebracht naar het ziekenhuis, de Braziliaanse spits kloeg van hoofdpijn en duizeligheid. Het is niet de eerste keer dat Ronaldo met gelijkaardige klachten te maken heeft. Afgelopen dinsdag moest de speler van het veld gehaald worden tijdens het duel tegen Kroatië. Benieuwd wat de volgende wedstrijd zal geven op zondag 18/06 tegen Australië. signature ![]() |
|
Typisch van Ronaldo zn problemen ja, lijkt meer een psychische oorzaak te hebben (denk aan de WK-finale van '98). Denk dat ie nog 1 wedstrijd de kans krijgt, en dan lekker op de bank mag gaan zitten.. al dan niet met een zak chips ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
lol, kzie hem al zitten straks de Ivoorkutten tegen de oranje pimps ... jeha signature ![]() |
|
mooie goal ![]() dat is voetballen signature ![]() |
|
Ik vond Zweden - Paraquay ook wel een leuk duel om te bekijken (op een paar mindere periodes na). Het leukste duel wat ik gezien heb was Italie - Ghana. Vooral de eerste helft was prachtig. Italie heerscht ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Nee. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |