IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic Vorige pagina | Volgende pagina
acid
Usericon van acid
Posted 16-06-2006 1:53 by acid Profiel van acid

Klote, helemaal vergeten die WK manager (volledig) in te vullen!


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 16-06-2006 9:33 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 15 juni 2006 20:01 schreef spectre het volgende:
Landenteams dan toch


jaja dat bedoel ik


Against God and Government


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 16-06-2006 9:43 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

Vanmiddag Argentinië-Servië en Nederland-Ivoorkust
Hier verwacht ik toch wel wat van!!!


Member of the iso-betawuste crew!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-06-2006 9:45 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 juni 2006 9:43 schreef Snoodaerdt het volgende:
Vanmiddag Argentinië-Servië en Nederland-Ivoorkust
Hier verwacht ik toch wel wat van!!!

Waarvan? Wat verwacht je ervan dan?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 16-06-2006 9:48 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

Snedige tackles, mooi combinatievoetbal, technische hoogstandjes, honderden goals (die ik notabene juist heb voorspeld met de WK poule ) en als het kan een heerschend perfect draft Jupiler erbij...

mmm mmm misschien mn verwachtingen toch wat bijstellen dan


Member of the iso-betawuste crew!!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 16-06-2006 10:45 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 16 juni 2006 1:48 schreef NecRobert het volgende:
Tussenstand wk manager:

1 1 FC de kale poentjes 47
2 5 Innerlogic FC 35
3 2 Lange halen snel thuis 33
4 3 FC Ridiculisant 32
5 6 FC Teratoma 25
6 4 FC Dikke Prima 21
7 7 Fc Barsjok 12
8 8 Bevende Beenhakkers 0
9 9 (Simon Teunissen) 0
10 10 Kronkelkwartsen 0

Was er aan begonnen en verder niks ingevuld, ik dacht; doe ik later wel.

Ach, op me werk mooi 3e gedeelde derde van de 20 met de poule.
Sta mooi boven al die gasten die alleen maar over voetbal lullen.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-06-2006 10:47 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 juni 2006 1:48 schreef NecRobert het volgende:
Tussenstand wk manager:

1 1 FC de kale poentjes 47
2 5 Innerlogic FC 35
3 2 Lange halen snel thuis 33
4 3 FC Ridiculisant 32
5 6 FC Teratoma 25
6 4 FC Dikke Prima 21
7 7 Fc Barsjok 12
8 8 Bevende Beenhakkers 0
9 9 (Simon Teunissen) 0
10 10 Kronkelkwartsen 0


Ik sta nu al derde, en 'Lange halen snel thuis moet nog op stoom' komen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-06-2006 13:11 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

Ik vond zweden gisteren echt laf spelen, ze creeerden best wel wat kansen maar maakten het dan lafjes nooit af... erg jammer, pruts potje....

gelukkige goal van ljungberg maakt het dan wel weer leuker om in stockholm te vertoeven maar als ze zo door blijven spelen gaan ze in de volgende ronde flink op hun smoel tegen duitsland of ecuador...

Ibrahimovic een blessure??? ik zeg hij draait gewoon een slecht seizoen en dat zie je nu terug... lachertje om te zeggen dat ie de volgende wedstrijd niet mee speelt door ene blessure als ie er eigenlijk gewoon niks van bakt..

(spreekt hier enige negativiteit uit ten opzichte van Zlatan, dan kan dat zo zijn omdat ik die laffe arrogante hond helemaal niet mag.....)


I Find That I Am Not There...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 13:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

IDD!

ik ben normaal Zweden-fan, maar ze wilden/durfden/mochten niet spalen gisteren. 2 linies met enkel Schwalbson die op en af liep tussen verdediging en aanval (en zijn vervanger). zo speel je geen mooi voetbal natuurlijk. pfff, gewoon geen vertrouwen in hun verdediging blijkbaar


signature


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-06-2006 13:17 by aerodis Profiel van aerodis

Paraguay speelde anders helemaal volkomen kut. 16-meter Gebied leek wel een fort, daar was praktisch niet door heen te komen, vandaar dat ik de goal van Ljungberg een knappe en goede goal vindt.
Verheug me op Zweden-Engeland: twee teams die (mogen we aannemen) keihard voor de eerste plaats gaan!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-06-2006 13:24 by Chelman Profiel van Chelman

Hadden jullie poep in jullie ogen of zo? Zwe-Par was zon ongeveer het meest aantrekkelijke pot van dit WK tot nu toe. Zweden speelde echt sterk en leuk maar ze hebben net niet genoeg kracht voorin om dit in cijfers uit te drukken. De wedstijd was echter van beide kanten zeer open.

Toernooi-'kenners'. hehe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-06-2006 13:26 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik vond het inderdaad ook helemaal niet zo'n slechte wedstrijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-06-2006 13:26 by aerodis Profiel van aerodis

Nou, poep in mijn ogen had ik niet, het zweet stond wel in mijn bilnaad.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-06-2006 13:29 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 juni 2006 13:26 schreef aerodis het volgende:
Nou, poep in mijn ogen had ik niet, het zweet stond wel in mijn bilnaad.


Spannend betekent niet dat het slecht was...

Lage score betekent ook niet dat het slecht was...

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-06-2006 13:29]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-06-2006 13:30 by aerodis Profiel van aerodis

Ik heb nergens geschreven dat ik het een slechte wedstrijd vond.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-06-2006 13:30 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

poep in de ogen?? meest vermakelijke wedstrijd? Beetje jammer hoor. Hoeveel kansen zijn er eigenlijk niet op belachelijke wijze gemist? laffe balletjes van zlatan, Allbäck die alleen maar bij het doelpunt een goede actie maakte. Henrik Larsson die geen flikker deed, en dan te bedenken dat er tegen een ploeg als paraguay gespeeld wordt... die speelden echt slecht ja, dan zou zweden toch marginaal moeten winnen.

De enige die ik wel goed vond was kim källström. die had een paar goede schoten op doel en verdeelde het spel aardig.

Veel te veel gerommel met de bal, veel balverlies aan beide zijden... Neen, een slechte pot voetbal.

Vanavond echter wordt het wel vuurwerk, van welke zijde dan ook. servie, argentinie dan wel ivoorkust of oranje, de groep des doods!


I Find That I Am Not There...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 13:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Zweden was echt bedroevend, wat een gebrekkige aanvalsmacht zeg, geen steun, geen noppes mee optrekkende verdedigers (letterlijk NOOIT)
Paratroepers waren nog slechter, al helemaal geen aanvoer daar, zelfs niet van middenvelders

WK tot nu toe veel goeie verdedigingsteams, aanval is echt zwak. Nochtans worden ze scheidsrechterlijk ferm beschermd. Nuja, buitenspeltoestanden zijn weer talrijk aan de foute kant beoordeeld de laatste wedsies


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 14:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

belooft een leutige voetbalmiddag te worden


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-06-2006 14:31 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

De Nederland 2 zender valt er verdacht vaak uit


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 14:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ronaldo is woensdagavond overgebracht naar het ziekenhuis, de Braziliaanse spits kloeg van hoofdpijn en duizeligheid. Het is niet de eerste keer dat Ronaldo met gelijkaardige klachten te maken heeft. Afgelopen dinsdag moest de speler van het veld gehaald worden tijdens het duel tegen Kroatië. Benieuwd wat de volgende wedstrijd zal geven op zondag 18/06 tegen Australië.


signature


Daops
Usericon van Daops
Posted 16-06-2006 14:50 by Daops Profiel van Daops

Typisch van Ronaldo zn problemen ja, lijkt meer een psychische oorzaak te hebben (denk aan de WK-finale van '98).

Denk dat ie nog 1 wedstrijd de kans krijgt, en dan lekker op de bank mag gaan zitten.. al dan niet met een zak chips


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 14:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

lol, kzie hem al zitten

straks de Ivoorkutten tegen de oranje pimps ... jeha


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 15:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

mooie goal

dat is voetballen


signature


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-06-2006 15:18 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Ik vond Zweden - Paraquay ook wel een leuk duel om te bekijken (op een paar mindere periodes na). Het leukste duel wat ik gezien heb was Italie - Ghana. Vooral de eerste helft was prachtig. Italie heerscht


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-06-2006 15:20 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nee.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen