|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
King Arthur: Vond het wel een aardige film, lekkere actie en het verhaal was ook wel ok. Hoewel ik deze versie (van het verhaal) niet kende. Open Water: Komt wat langzaam op gang maar eenmaal op gang is het toch een best goede film. Einde vond ik zeer verrassend. The Village: Leuke film, origineel verhaal vond ik. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
gisteren weer finding nemo, die lijft leuk! |
|
Suck my piss |
|
school of rock Als dat een komedie is... Ik heb geen enkele seconde kunnen lachen met deze film You will beg me to kill you!!! |
|
Blood the Last Vampire. Mja. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
The Punisher, weer zo'n 1 tegen 100 film. En 3 keer raden wie er wint |
|
Gister Star Wars op tv gekeken... toch maar weer een kans gegeven die film, omdat ik normaal SF en special effect films erg tof vind... maar het blijft een waardeloze kutfilm! Zenial |
|
quote: Star Wars heerst "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wat betreft deel 1 ben ik het met je eens; saaaaai ende langdraaaaaaaadig.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wie heeft dan al de nieuwe miniserie van battlestar galactica gezien? Heel wat beter dan die 1980 serie.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Afgelopen nacht maar weer eens Zombie 2, aka Gli Ultimi Zombi, van Lucio Fulci gekeken. Wat een pracht film! De laatste beelden zijn ook zo geweldig, de zombies lopen dan in new york rond. Zo jammer, dat de film dan afgelopen is, MEER, MEER, MEER!!! Oud Vuil. |
|
quote: Euh, watte????? Oud Vuil. |
|
quote:School of Rock heerscht!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die zombie die vecht met een haai Ga je Zombie 3 kopen dan? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-09-2004 14:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jah, dat met die haai is iets minder. Zombie 3 zag ik staan bij de frs, maar is niet van fulci, dus laat maar. Oud Vuil. |
|
quote: De serie van internet gehaald.. Is nog niet in Nederland op de buis geweest maar heerscht behoorlijk.. De sfeer is veel grimmiger, de nieuwe cylon robot is doodeng en zwaar intimiderend en de special effects uitstekend.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Kheb net Bad Santa gezien werkelijk de ballen uit m'n broek gelachen af en toe zeker een aanrader 'Vo |
|
quote: behoorlijke zaad film idd, had hem in januari al gezien maar weet nog dat ik er niks aan vond |
|
quote:van welke plaats, enne hoeveel afleveringen heb je? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
net "jeepers creepers" wat een kanker film zeg! en hij is niet eens af! hij stopt gewoon midden in het verhaal! je ziet die gast met uitgeveten ogen en dan "the creeper" er acvhter verschijnen en dan, af titeling! jezus ik heb nog nooit zo slecht anderhalf uur van m'n leven besteed..... of heb ik een heel belangrijk/uitleggend beghin gemist? had namelijk de eerste 17 min gemist. in de tv gids stond "eeuwen oude demoon, blabla" maar ik heb geen uitleg over ouwe demonen gehad hoor... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 25-09-2004 23:45] |
|
Ik ging 'em niet eens kijken, geen horrorfilm voor mij. Oud Vuil. |
|
quote: PLeur maar Evil Dead of Brain Dead of Bad Taste o.i.d. in en heb je een nog slechtere besteding van je tijd. Maar je hebt gelijk JC is een zaadfilm. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wtf, The Insider was ook bezig en jij gaat Jeepers Creepers kijken? Piem0l. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tssssssssssssssssssssssssssssssssss. Tss. Tssss. In die volgorde. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |