|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
American Pie, tijdje geleden is een keer gezien. Niet veel bijzonders eigenlijk. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
is = eens. Leer het nou eens. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: In Duitsland heeft 'ie een recordaantal aan bezoekers gehad als ik de Joodse pers mag geloven. Hij is dus al uit neem ik aan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik dacht dat hij pas in Oktober in Nederland in de bios te zien was. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Net Stigmata gezien, best leuk, ik hou wel van dit soort verhalen met verwijzingen naar christelijke mythologie (vgl. Se7en & the Ninth Gate). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Lock, Stock & Two Smocking Barrels Blijft gaaf, na de zoveelste keer. Legally Blonde 2 Lang niet zo leuk als deel 1. Matigjes dus. |
|
alsof legaly blond 1 leuk was weet nog dat 2 uitkwam, alle film critici metaan : legaly blond was de meest stomzinnege film ooit waarbij je denkt : het kan niet erger. Maar dan zinkt men nog dieper en maakt er zelfs een vervolg op. |
|
Ik vond Legally Blonde 1 zo waar nog geinig. En zoveel had ik toen niet eens gedronken. |
|
From Dusk Till Dawn In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
when harry met sally [edit] wat jij wil M. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Nar'Hyarmen op 21-09-2004 0:18] O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Zenial |
|
quote: Vraag me alleen af waar ze het op gebaseerd hebben; zo zijn de reuzen uit de Griekse mythologie waarschijnlijk ontstaat doordat men botten van mammoeten vond (die natuurlijk al lang uitgestorven waren) en dat alleen kon verklaren door het bedenken van reuzen Misschien hadden ze tegen het jaar 0 veel last van wegrollende stenen bij tombes, en plotse intense hitte boven zeeën, waardoor ze leken te splijten olleys: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Geen films, ok, maar goed, de Slayer War at the Warfield dvd, De Haemorrhage dvd en de dvd van Occult. allen toffe dvd's!! |
|
Vanavond Guest House Paradiso op televisie geloof ik, kijken als je hem nog niet gezien hebt! |
|
quote: Half 9 op Veronica dacht ik. |
|
heb die ook maar weer es gekeken, was toch wel weer lang geleden "You have a big one there. Well thank you, must be cause of all the excitement" [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 21-09-2004 23:11] |
|
Same here.. Sommige gedeeltes zijn echt té flauw voor woorden, maar voor een avondje domme humor o zo grappig. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik vind de twee heren altijd grappig maar ik moet zeggen dat ik deze film toen ik hem een paar jaar terug zag echt verre van indrukwekkend vond.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nja, het zit hem echt in de überdomme en lompe 'vechtscènes', en de gezichtsuitdrukkingen van die twee kerels.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ach je bent gewoon verminderd toerekeningsvatbaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik vond 'm wel leuk gevonden (Ha-Ha). Neh, m'n hippie-subtitel ging vervelen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
hippies gaan altijd snel vervelen. en ja de film is erg flauw maar ach flauw mag ook wel es zo nu en dan |
|
Ach, het is inderdaad niet zo goed als Bottom, maar toch wel erg grappig. |
|
Spiderman 2, niet onaardig. Doc Oc hadden ze goed gemaakt "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |