|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
King Arthur, leuke battles Bruce Banner |
|
Shaun of the dead meesterlijk |
|
quote: Die film is inderdaad wel een aanrader voor mensen die The Ring ook kunnen waarderen. Misschien iets te veel bij the ring gespiekt, maar toch. Had zo waar een beetje een kut gevoel toen ik The Grudge af had gekeken. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: dat is ie Mononoke Hime weleens gezien? Zelfde schrijver en regisseur, ook erg goed te doen. Gister the big lebowski gezien, dat blijft ook echt zo'n vet relaxede heersfilm Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik vond m belagender dan de ring... de ring was misschien wel een origineler concept In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
kheb van the grudge (ju-on) aleen de japanse gezien, super film maar ik hoef hem echt niet te zien met buffy in de hoofdrol |
|
quote: Buffy is lekker! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Zo ff kijken naar Stacy - the attack of the schoolgirl zombie en naar clockwise. |
|
quote: Gave film he! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dog Soldiers, Vond het meer een army film dan een horror maar toch zeer goed te pruimen |
|
the forgotten wazige film, niet veel boeiender dan een goede x files aflevering maar wel aardig |
|
Angel Eyes.. Best een leuke film, 's een keer een romantische speelfilm voor de afwisseling . Beviel goed ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Natuurlijk! Gechoreografeerd door iemand van 't EHCG! Zelf heb ik gisterenavond The Incredibles gezien De goeie recensies waren geheel terecht! Lekker humoristisch. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
gisternacht, Different for Girls gezien , voor de derde keer, hij blijft toch leuk..... |
|
"Happiness" Niet echt happy ofzo Zenial |
|
quote: Jammer, ik was wel nieuwsgierig, ik wacht wel tot 'ie een keer op tv komt...over 5 jaar. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
M |
|
quote: Heb je hem op DVD? Dit is een Fritz Lang film die ik nog graag zou zien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Yep. Van Eureka, Deutsch mit Englische eh .... ondertiteling. Deze dus: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=124405 |
|
quote: M is een gave Lang film.. heb hem op divx geloof ik... NB: ik meende laatst in een Falco clip ('Jeanny' een referentie te zien naar 'M' ) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 09-12-2004 22:28] |
|
Ichi the killer aardige film, maar toch vooral om de blood n'gutz en de aardige personages... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hellboy gezien aardig niet bijzonder maar aardig ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
Monster, tweemaal zelfs. Krachtige film. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |