|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Apocalypse Now Redux This is the End .... |
|
quote: Inderdaad. |
|
21 grams. Ik vond het wel een goede afgezien van scenes die steeds van de hak op de tak springen. Zo kreeg je bv. ergens in het begin van de film het einde te zien, kan enorm verwarrend zijn. |
|
Gisteravond naar The Terminal geweest... Leuke film, verwacht geen spektakel, maar toch supergoed... Tom Hanks blijft een wereldacteur! Story in a nutshell: Tom Hanks komt in de VS op het vliegveld aan. Op het moment dat hij in het vliegtuig zat is er in zijn thuisland een militaire coup gepleegd en bestaat zijn thuisland officieel niet meer. Zijn paspoort heeft dus geen betekenis meer en hij mag zowel de VS niet in, als niet meer terug naar zijn thuisland. Hij zit dus vast op het vliegveld, waar hij maar een beetje een leventje probeert op te bouwen... Ik vond m goed iig!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Paar weken geleden ook nog naar The Bourne Supremacy geweest, best wel een goede film, wel wat minder dan The Bourne Identity. |
|
quote: Gebaseerd op een waar verhaal zelfs, in parijs zit er zo 1 in die terminal en woont daar ook. NIW, het was wel een aardige film ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Die wil ik wel een keer checken. Al schijnt CZJ enorm slecht te zijn in deze film. Hier overigens het echte verhaal waarop dit gebaseerd is: http://www.snopes.com/travel/airline/airport.htm KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Legend of Hell house- Britse griezelfilm uit '73. Beetje amateuristisch,maar geestig. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hehe klinkt kvlt Zenial |
|
Gisteren Willow gezien. Blijft leuk, vooral met die StarWars effecten/muziek. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Battle Royal Natural Born Killers |
|
BR is wel een bijzonder filmpje, ja. Bespaar jezelf de moeite om BR2 te kijken. Die is zeeeer matig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vind ik ook. Ten eerste te lang, en ten tweede, een totaal onlogisch verhaal... |
|
BR2 is inderdaad een verspilling van tijd. Deel 1 daarintegen is een heersch film, hmm had allang een Amerikaanse remake ervan verwacht. |
|
Gisteren Legend gezien. Wat was Tom Cruise toch schattig toen hij jong was... |
|
The Bourne Identity, "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hehe gaaf! Die titel (Battle Royal) kon ik al weken niet op komen toen ik het aan iemand wilde uitleggen... Nu wel dus, haha gave film is dat. Ik had alleen geen ondertiteling, is wat lastig... |
|
quote: Geweldige film Hopelijk komt Der Untergang ook nog een beetje snel uit. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
StephfatherII: Wat een onmeunige zaad film zeg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
zojuist cold mountain, oorlogje man moet naar het front, deserteert en gaat terug naar het vrouwtje, lange zoektocht komt aan en gaat dood ik heb pas eXisTance gezien, ik snap helemaal niets van die film ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
the eye , goede film uit japan , leuk boeiend verhaal ook |
|
quote: Die is toch niet zo moeilijk? Zelf gezien en daar zeer tevreden om: Big fish; vette aanrader voor fans van films met een Roald Dahl sfeertje. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik kwam halfverwege binnenvallen, bovendien was het zeer vage(vooral op anatomisch gebied) film. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je moet het begin ook kijken anders schiet het idd niet op want dan leggen ze het een en ander uit; en qua anatomie; da's typisch David Cronenberg he The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |