|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Yamakasi - blijft een frisse en vrij originele film The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Death in Venice |
|
Eternal Sunshine of the Spotless Mind, en ik vond hem nog onderhoudend ook! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
The Forgotten, en die vond ik maar dwaas. En ook het schitterende Mulholland Drive, dat ik dus 'gemakkelijker' vond dan Lost Highway. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Mulholland drive valt idd heel aardig te verklaren met in-acting etc... Zelf 2 pogingen gewaagd 'Signs' te kijken; twee keer gestrand in dromenland binnenkort poging 3 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-11-2004 17:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Doberman... over de top geweld, erg veel guns, en erg veel geweld met guns. Ondertussen gebeuren er rare dingen.. http://www.imdb.com/title/tt0118996/ Suck my piss |
|
quote: Deze film vond ik na een vette start uiteindelijk een beetje uitwaaien... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik snap je..het was de derde keer dat ik deze film zag omdat er een aantal scenes in voor komen die gewoon heel gaaf zijn. Goedkope film volgens mij... Suck my piss |
|
quote: Ik vond Lost Highway leker, want die film had verkeersstrepen. Zonet Harem Suare; mooie sfeerbeelden. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Zojuist Bad Santa gezien. Is nog best oké. Heeft geen boodschap en is ook overigens onwaarschijnlijk, maar er zit wel wat humor in. Hatsjikidee! |
|
Sleepy Hollow. Hahaha. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Clerks van Kevin Smith net gezien. Over twee winkelbedienden die de hele tijd over het leven en sex lullen en al hun klanten afzeiken. De film is uit '94 en in zwart wit, wat hem een heerlijk cult tintje geeft. De film is echt grappig omdat de dialogen gewoon hilarisch zijn . Maar ik ben gewoon een liefhebber van Kevin Smiths films , en dan vooral van de personages Jay and Silent Bob die in al zijn films meespelen, uitgezonderd de laatste, Jersey Girl, die ik niet zo goed vond. Naar het schijnt gaat hij werken aan een vervolg op Clerks, zal mij benieuwen, hopelijk doet die het cultstatus van zijn eerste film geen onrecht aan... Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! |
|
The Incredibles. Het begin is wat matig, maar hij wordt steeds leuker! |
|
- Shaun of the Dead. Zeer vermakelijk... - Van Kooten & De Bie (ons kijkt ons) 1. Wat ben jij een viespeuk, zeg! 2. Hou je d'er buiten, cock 3. Het Simplisties Verbond |
|
Open Water Een hmmzz interesante film, was wel zo slim om even van te voren te checken, wat het zou zijn.. Mensen die dat niet doen kunnen nog weleens teleurgesteld worden. De hele film is low budget ..maar heeft zeker zijn impact. Ik ging met een heel naar gevoel de bioscoop uit.. brrrrrrrrr [Dit bericht is gewijzigd door zarlack op 28-11-2004 14:54] Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
The House of Flying Daggers - Nogal zwakjes, wel mooie stukken in. Hellraiser 3 - Shadow of the Vampire - Leuk. Mooi geacteerd. I'll See You In My Dreams - kortfilm, leuke zombies, grof einde. Cat People - Vind ik een leuke film, wel ietsje lang |
|
Dawn of the Dead(de nieuwe versie), wel aardig maar ik vind hem maar meevallen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
The Toxic Avenger II, alleen was ik erg moe en heb ik het middenstuk gemist. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Johnny English Alle grappen zijn helaas te voorspelbaar |
|
Predator! 'You're bleeding!' 'I don't have time to bleed' |
|
51st State met Samuel L. Jackson! Erg vermakkelijke film. King Arthur ook een mooie film. Vanavond misschien maar eens naar Alexander kijken met Angelina Jolie. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Afgelopen donderdag gezien, vond hem meevallen ja. |
|
quote: "If it bleeds.....we can kill it!" laatst The Incredibles gezien, geinig filmpje |
|
Gisteravond 'The Body' gekeken, met Antonio Banderas. Best leuke film. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |