|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
fear and loathing in las vegas spontaan zin in drugs http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Fantasia |
|
Full metal jacket, heerschfilm Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Dat is wel erg metal. |
|
quote: ah, die is ERRUG heerschend Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
quote: In tegenstelling tot jouw beperkte uitdrukkingsvermogen is Rene Mioch echter wel beter in staat om zijn mening te onderbouwen in plaats van alleen: ' wat een lul, het is een lul 'te roepen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zeg pislul, ik weet nou wel dat je een super intelligente hondelul bent, maar zou je misschien kunnen kappen met dat eeuwige zoeken van je ??? Het wordt een beetje irritant dat je me iedere keer als je hier zit me af loopt te zeiken,dus ik vraag je vriendelijk om daar mee te kappen, goed ??Ik wordt er een beetje moe van, en ik snap niet wat ik jouw misdaan heb dat je me constant loopt af te zeiken. |
|
damn, spelfouten. |
|
Eternal Sunshine of the Spotless Mind hij is goed. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mijn voorgaande post ging helemaal niet over mijn wel of niet aanwezige intelligentie. Het was een vergelijking tussen Rene Mioch's capaciteiten en die van jou. Dat ten eerste. Ten tweede zou je wellicht een definitieve beslissing kunnen nemen en bepalen of ik nu een pislul of een hondenlul ben? Oh ja...het is dus: hondenlul en geen hondelul. quote: Een beetje ongelukkige formulering Nekro. Ik moest het twee keer lezen eer ik doorhad wat je bedoelde. Ik bepaal een dezer dagen of ik er mee kap of niet. Goed? En nu ga ik verder 'Point Blank' kijken. Lekker hersenloos knallen en ontspannen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Thirteen, tienerfilm, wel grappig. Waag eens een dansje! |
|
Point Blank? Bestaat dat ook al? Point Break ken ik wel, die is wel gaaf. |
|
quote: Een enorme B film met Mickey Rourke en Danny Trejo. De enige reden dat ik bleef kijken is dat ik geen zin had om mijn afstandsbediening te beroeren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
zeer slechte film, maar wel weer met die latino dude (weet nie hoe hij heet maar zit in veel films (oa desperado, dusk till dawn) die gast is altijd zo droog, enige reden dat ik er naar keek. |
|
quote: Dat is dus Danny Trejo KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hehe oke heersch dude in ieder geval |
|
quote: http://www.imdb.com/gallery/ss/0285823/Ss/0285823/mexico_gallery_big4.jpg?path=pgallery&path_key=Trejo,%20Danny Ik vraag me af of hij zich ergert aan het feit dat agents hem telkens bellen met: 'Danny wil je weer een verkrachter spelen?' edit: damn. De beste man blijkt alweer 60 te zijn! Dat zou je niet zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 23-09-2004 0:09] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zo heel erg veel "liever" dan de rollen die hij speelt is hij ook niet als je zn bio leest. Naja later was hij niet meer zon criminieel uiteraard, behalve in de films dan. |
|
biodome blijft toch wel HEEL flauw en vermakelijk Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
quote: AAARGH Die is ZOOOOOOO slecht. Zelfs het feit dat Tenacious D en Geilie Minogue erin zitten kan het niet redden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik vind hem echt GEWELDIG om je kapot te lachen (juist omdat het allemaal zo slecht is ) Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Wilde mossels. vet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Shaun of the Dead, geestig |
|
Monster. Goeie film maar ook wel een beetje ergerlijk af en toe. Wel boeiend iig! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |