|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Taking lives gezien gister, vond het een goede film Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Knight rider 2000 gisteren gezien.. was niet helemaal wat ik er van verwachte... Een kleine snol zit zo vol. |
|
Moulin Rouge Do or do not. There is no try. |
|
Kiki's delivery service Zenial |
|
The Alan Clarke box, net Elephant zitten kijken. Ge-wel-dig! |
|
Gister Seven Years in Tibet gezien, goeie film. Had er allemaal slechte dingen over gehoord maar dat was allemaal ten-onrechte |
|
quote: Goh jij ook al hahaha |
|
Gisteren Kingpin voor de zoveelste keer, maar het blijft een grappige film. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Haha, die film met dat bowlen? |
|
Uh huh. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
quote:Ik miste die zwarte ragbak. Pontiac, toch? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:En het is zowiezo zwaar heidens om Devon om te laten leggen! Oh en Patricia McPherson was ook beter om naar te kijken [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 27-09-2004 14:59] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Yes idd een hele gave film heb hem na Knight Rider 2000 toch maar weer gekeken en wederom liggen brullen van het lachen! Alleen al het hilarische kapsel van Bill Murray is de moeite waard! |
|
quote:Ja, Devon dood laten gaan was geen strak plan. Over strak gesproken, misschien dat dat de reden was waarom Ms MacPherson niet meer mee mocht doen? Vond die blonde maar een beetje doorsnee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Dat was toch zo'n beetje het leukste personage wat er in zat... al is 't alleen al vanwege z'n accent. quote:Ja precies, dat bedoelde ik dus... 't geld was zeker op ofzo; daar hadden ze toch echt wel wat beters voor moeten regelen zou je zeggen.. 't viel zo in 't niet bij I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Maar gelukkig blijven sommige dingen hetzelfde.. M.Knight heeft nog steeds zijn 80ger jaren leren jasje waar een lading shag bovenuit puilt.. Zelfs zijn pruik is identiek aan zijn oude kapsel, maar tis ook een film uit 91.. I am looking for freedom! Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ginger Snaps I. Gratis gekregen van de videotheek-meneer.. NU weet ik waarom! Hij begon zelfs nog wel grappig, maar werd naarmate de film vorderde steeds slechter. Toch boeiend genoeg om hem ook nog af te kijken . ..."Hate can only create more hate"... |
|
Shaun of the Dead, wel grappig maar niet bijzonder. En nog een zieke zwart-wit film uit Japan waarvan ik de naam vergeten ben. In die film schuift een man stukken metaal onder zijn huid zodat ze in zijn lichaam worden opgenomen en op den duur gedeeltelijk uit metaal bestaat. Zo heeft hij bijvoorbeeld een enorme drilboor in plaats van een penis waarmee hij zijn vriendin helemaal kapot boort wat ervoor zorgt dat zij ook langzaam in metaal veranderd. De vreemdste en onbegrijpelijkste film die ik ooit heb gezien. |
|
quote: Klinkt wel grappig |
|
Hmmmmm deze soms? http://www.imdb.com/title/tt0276935/ Zenial |
|
quote: Hij was ook wel oke, maar ik was niet nuchter genoeg om het verhaal te volgen. quote: Nee, maar de film die ik heb gezien wordt wel genoemd in de user comments. Dit is hem: http://www.imdb.com/title/tt0096251/ |
|
Ik heb Tetsuo niet gezien maar Tetsuo 2 Bodyhammer is wel de moeite waard. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Wauw, er is zelfs een site van deze film: http://www.ginger-snaps.com/ ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |