|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
28 days later. gave film! |
|
quote: Zeker wel The last boyscout; lekker sarcastische actie film The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: serieus? vond er eerlijk gezegt geen reet aan , dodelijk saai eigenlijk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
idioot. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 08-11-2004 22:50] |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dodgeball.... Waarom kijk ik die troep???! Zenial |
|
Van Helsing, best vermakelijk maar erg chaotisch en het verhaal is ver te zoeken, en Requiem for a Dream. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 09-11-2004 9:38] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: omdat die film supervet is... haha... het hele vliegtuig vond er vlgns mij geen ruk aan, en wij zaten ons kapot te lachen met 3 man... geweldig! ow, en eergister heb ik Gangs of New York gezien... |
|
The Cardplayer van Dario Argento, wat een zooi oja, Battlestar Galactica The Movie [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-11-2004 11:14] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Fahrenheit 9/11 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Revenge Of The Nerds, ongelovelijk dat zo'n verschrikkelijk slechte film toch ontzettend grappig kan zijn. |
|
Alien Versus Predator: Spijtig dat voor een hersenloze actiefilm inspiratie moet worden gehaald bij de klassiekers... Ginger Snaps: Heel leuke horrorfilm. |
|
9 lives...toen het verhaal zich begon op te bouwen, in slaap gevallen Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Geen documentaire deze keer? |
|
quote: Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Mononoke Hime, goede Japanse animatiefilm, iets te moralistisch op het eind, sterk verhaal/concept/sfeer, mooie tekeningen. Geregisseerd door de zelfde man die "Spirited Away" heeft geregisseerd, ook een goede animatiefilm Ik heb de Japanse versie met Engselse ondertiteling gezien, er is ook een Engels gesproken versie, daarbij is de tekst aangepast door Neil Gaiman (van o.a. het boek Neverwhere). edit: en ik weet eindelijk waar slechtheids avatar van is [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-11-2004 11:45] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Last Samoerai, wat een kutfilm Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Shrek 1 & 2, Braindead , en The New York Ripper, ik vond die niet zo leuk (meer). Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Gisteravond: TOMMY KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Pi. Vaaaaaaaag. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Van de week Bulletproof Monk, om te zo ruk. |
|
quote: hoe kom je eraan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: die musical ? heb je er wat meer commentaar bij ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Resident evil II (very nice!) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |