|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
As Good As It Gets, voor de x-ste keer, en blijf het een heerschfilm vinden "Obras son amores y no buenas razones" |
|
GOOOOOOOD MOOOORNING VIIIIIIETNAAAAAAAMMMM!!! Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
quote: "You'll be back on your knees in no time!" Zenial |
|
quote: juist, toffe film dat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote: quote: Ho ho, met goede acteerprestaties ben je er nog niet en deze film is zeker niet ondergewaardeerd, eerder OVERgewaardeerd. Het is geen slechte film, maarreh, vinden jullie zelf niet dat het sentiment de boventoon voert en daardoor het verhaal juist verschrikkelijk ongeloofwaardig wordt? Misschien heb ik het verkeerd hoor, maar mij werd deze film door meerdere mensen aangeraden en in de hemel geprezen waardoor ik logischerwijze zulke hoge verwachtingen had dat het me zwaar tegenviel. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Forrest gump vind ik een dikke vette bullshit film; ongelofelijk hoe overgewaardeerd deze film is met dat domme geren van hem; de stukjes waarin Tom Hanks in oude beelden was ingemonteerd waren de enige lichtpunten in een verder gigantisch matte film; Big fish daarentegen is een vette aanrader voor mensen die van speelse fantasie & subtiele drama houden in een Roald Dahl-achtige filmsfeer. quote: Voor de volle 100% mee eens; daarbij vind ik dat Mystic river flink is afgekeken van Sleepers. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-10-2004 18:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
"Capturing the Friedmans" Holy fucking shit dude!!! Een documentaire over een pedofiel en de complete fucking massahysterie eromheen. Erg gaaf gemaakt, vooral ook omdat mensen die ze interviewen elkaar keihard tegenspreken, de politie dingen aan het verzinnen is en nooit duidelijk wordt wat er precies gebeurd is... damn. Zenial |
|
shark tale , wel lachen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wat kan ik hierop antwoorden behalve dat smaken verschillen? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-10-2004 8:58] |
|
Gister de Collateral gezien, met tom cruise. Valt vies tegen. Weinig verhaal, erg voorspelbaar. Zonde van je geld. |
|
quote: Ik vind 'm wel goed. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee dat had ik niet, ik vond het juist heel knap gedaan (hoe ze het sentiment geimplementeerd hebben). Juist door bvb. Sean Penn die een groot deel van de film controle houdt, maakt het een niet-soap-waardige drama film. Daarbij is het uitgedragen sentiment niet door cheesy beelden of tearjerking muziek, maar door *wederom* ijzersterk acteerwerk. @Mutilator: afgekeken van Sleepers? En Sleepers was ook echt de eerste film die over pedofilie/verkrachting ging, uhuh. Daarbij is het verhaal van Sleepers dusdanig anders dat de vergelijking daar ook ophoudt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
The Talented Mr. Ripley. Geen kaskraker (imho), maar toch weet de film een leuk spannend sfeertje op te roepen. Leuke film. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Tuurlijk; en het feit dat ik Tom Hanks nogal vaak overgewaardeerd vind; of het aan zijn acteren ligt (want hij kan beter) of aan de rollen die hij vaak kiest; die zgn 'onderhuidse spanning' van hem is bij hem gewoon 'matheid' uitstralen; ook andere films van hem zijn nogal gehyped; zo zou Road to perdition het niveau van The Godfather halen YEAH RIGHT! quote: So what's your point? Dat Sleepers ook weer van een andere film is afgekeken? Dat sluit ik natuurlijk niet uit... quote: Het gaat in beide films over een verkrachting op jonge leeftijd en de jarenlang gedragen wraakgevoelens op volwassen leeftijd. Tuurlijk; de uitwerking is anders maar de films hebben hetzelfde motorische moment en dezelfde onderliggende motivatie. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Identity Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Dan kunnen we het nog verder abstraheren en stellen dat nagenoeg elke film over intermenselijke relaties gaat en de gevoelens die daarbij aan bod komen, ergo: elke film is een aftreksel. @Forrest Gump: FG is een schitterende film. De reden waarom het schitterend is, is dat het een het een hele mooie, welhaast idealistische boodschap met zich meebrengt en namelijk dat door eerlijk en rechtlijnig handelen gecombineerd met een gezonde dosis doorzettingsvermogen toch nog tot zeer indrukwekkende resultaten kan leiden ondanks bepaalde beperkingen vooraf. Het is natuurlijk geen boodschap wat gewaardeerd wordt in bepaalde kringen, aangezien het de idee dat je je beperkingen moet overwinnen door middel van het gebruik van andermans inspanningen ondermijnt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Door je veralgemeniseer trek je beide films uit hun context; zo ken ik er ook nog wel een paar quote: Hij heeft een exceptioneel rentalent na die beperkingen die efkes vooraf spelen; verder simpele mazzel tov zijn beperkte intellekt; zeer ongeloofwaardig en onrealistisch vergeleken met mensen die het louter op doorzettingsvermogen moeten doen en ook eerlijk handelen. Nu ik er verder over nadenk is deze boodschap gecombineerd met deze uitwerking zelfs een klap in het gezicht van die mensen. quote: Check je lidwoorden. Wat heeft dit stuk nog met die film te maken? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-10-2004 14:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gisterenavond Hellboy gezien, was wel een vermakkelijke film. Die nazi met die maskers, waanzinnig! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Precies, het was een zinloze abstractie. Net zoals het posten dat Sleepers en Mystic River aftreksels van elkaar zijn. Zo kan je ook stellen dat Nosferatu en Interview With A Vampire aftreksels van elkaar zijn of Apocalypse Now en FMJ etc. quote: Mijn lidwoorden zijn inderdaad kut, dat weet iedereen hier. Valt het je NU pas op? Dat stuk heeft het volgende met de film te maken: de film staat voor een bepaalde ideologie, deze maakt onderdeel uit van de boodschap. Deze ideologie wordt door aanhangers van bepaalde politieke stromingen als juist gezien en door andere weer als onjuist. In wezen heeft dat stuk dus zeer veel met de film te maken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heh vreselijk gaye film was dat (letterlijk) Zenial |
|
quote: Jij maakt er weer aftreksels van; ik noem inhoudelijke overeenkomsten; jij zet films naast elkaar die je alleen in hetzelfde genre kan plaatsen en qua verhaal geen kerninhoudelijke overeenkomsten hebben alleen qua context/setting; daar gaat het dus niet over. quote: Nee, ik maak er nu pas een opmerking over, juist omdat je het na al die tijd nog stééds niet geleerd hebt. quote: Je maakt er propaganda van. De link tussen film en politiek is louter jouw projectie en staat los van de film zelf. En nu houd ik erover op want het gaat nu meer over jouw zgn inzicht dan over de film. MASSOL! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-10-2004 14:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Men behind the sun. Heftig! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hehe beviel ie? Ik heb m ooit gedownload maar moet hem ook nog steeds eens kijken Zenial |
|
Det sjunde inseglet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |