|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Film met middeleeuwse setting, Sean Connery in de hoofdrol? Vond ik ongelofelijk saai. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: of "The name of the rose" ... |
|
quote: eh ja, nog beter zelfs Die film vond ik overigens niet zo goed, alle personages (behalve dat van Connery) waren enorm karikaturaal. Het leek op een soort poppenkast waarmee het verhaaltje uit het boek van Eco werd na gespeeld. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
"the Grudge" eergisteren gezien. Remake van "Ju-On". Veel te eng voor mij, dus halverwege weggegooit. |
|
quote:Inderdaad, het geacteer lag er naar mijn smaak net wat te dik op, en alle stukjes pasten wat te netjes in de puzzel. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Van Helsing |
|
Alien vs Predator. Was erg leuk om te gaan kijken, zeker het geld waard. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Wat een slechte film is dat zeg. Als ik nadenk hoeveel hongerende kindertjes in Afrika te eten zouden kunnen krijgen voor het geld dat dit gedrocht gekost heeft dan zou ik bijna SP stemmen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
bijna... [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 14-11-2004 22:04] |
|
ik kijk toch liever naar AvP dan naar arme kindertjes in afrika... |
|
quote: Dat ga ik pas doen als AvP deel 2 uitkomt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Als je het waagt jonguh... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Beloofd? |
|
Beste meneer de prutregiezeur, blabla .. chelmanovski .. lalala .. rechtse bal ... blablabla .... deel 2 ... bla bla bla stemmen SP .. rooie rakkers ... bla bla JA? Groet Jenje |
|
quote: Euh...alleen als de eerstvolgende verkizeingen na het uitkomen van AvP2 samenvallen met de eerste dag van Ramadan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
Morgen draaien ze Chocolat (Johnny Depp!!!!)met de studievereniging, als ik niemand kan vinden om mee te gaan naar Doornroosje ga ik daar denk ik heen. |
|
quote: jee, chocolat, een van de weinige wél leuke zwijmelfilms (kan aan JD liggen ) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
The Fisher King zojuist gezien. Ik vond hem wel grappig en enigszins raar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik vind dit een supergave film. Een van de betere rollen van zowel Bridges als Williams. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kwaliteits filmavondje gehad dit weekend: Santa Claus Conquers the Martians Alien Vs. Predator Ed Wood Zenial |
|
quote: mooi, want deel II staat al in de planning. Ook gaat die man die verantwoordlijk is voor AvP een script voor Alien 5 maken. ed: ik heb reeds een terugtrekkende beweging waargenomen.zwak, zeer zwak. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-11-2004 9:17] |
|
The fog (van Carpenter). wel een trage film maar verder zeer goed.(zal vast wel een remake van opduiken een dezer dagen). [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-11-2004 9:27] |
|
AvsP tsjah ach wel grappig , ik vind wel dat die hele Alien reeks word uitgemolken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |