|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Een Paasei? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nekromantik, gave film met zieke humor. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Is wel wat voor het mooie auto topic. Oud Vuil. |
|
Gaaf dat ie zo lekker hoog op de bandjes staat (P 205 dot dat ook, ubergeil) |
|
7liter v8 en dat ding is niet vooruit te branden, 1 hoera'tje voor de waardeloze amerikaanse auto's "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zoolander: de tweede keer is ie nog flauwer... Shark Tale: Soort negerversie van Finding Nemo... Stuk minder leuk, en probeert met een hoop sterren en typetjes en referenties een beetje populair te doen. Zenial |
|
The lost battalion gezien gisteravond, wel een redelijk goede WOI film Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: 6.9 naar de 100 en een top van boven de 200. Da's niet verkeerd voor een auto van 37 jaar oud. HOeveel amerikaanse muscle cars uit die peiode heb je ooit bestuurd? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En te weten dat zo voor Gone in 60 seconds er 15 van hebben gemaakt en dat er maar vier nog reden ervan na de film Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Girl, Interrupted. Ook wel Yawn, Interrupted genoemd. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
shark tale gezien... nou ,. ja... niet echt boeiend zegmaar I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik dacht dat ze er iets minder dan 15 van hebben gemaakt. Maar het waren hoe dan ook geen echte Shelby's maar totale replica's zonder enkele originele onderdelen. De enige echte Shelby in de film was de wrak die Nicholas Cage aan het einde van de film kreeg. Hij mocht ook een van die replica's houden. @Lies: ik vond Girl, Interrupted anders wel een goede film. De psychose was bijna echt zichtbaar bij de anders altijd zo prettig ogende mevr. Jolie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Troy; behalve het gekwijl op Brad Pitt soms een beetje langdradig en een heel mietige rol van Orlando Bloom. Open Range: typisch westrenfilmpke, behalve de cowboyschietpartijtjes is ie nogal saai. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Ik heb het niet echt hoog op met Ms Jolie, om van Ms Ryder nog maar te zwijgen. En geef nu toe... 't Was toch echt te melodramatisch voor woorden; ik wou zo graag de film binnenstappen en hier en daar de personages een welgemikte trap verkopen. Ha! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Zaterdag The passion of the Christ. Best wel ranzig Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote:Dude... NEE! PotC vond ik persoonlijk best wel tegenvallen... Maar ja, wie ben ik he? FREEZE |
|
quote: Ik ben wel benieuwd. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hamburger Hill, 1 van de betere vietnam films "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
gister in een stonede bui Lost Highway.....te weird als ik nuchter was had ik ém waarschijnlijk na een half uur wel stopgezet |
|
hehe, thats lost highway for you, maar zelfs nuchter is hij ook goed te doen hoor "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
The Lord of the Rings The 2 Towers extended version. The Lord of the Rings The Return of the King. Miss Congeniality, blijft een leuke film Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Bad Taste.... nie echt aandacht erbij ghouden. Vanaaf nog eens zien ofzo. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Dat is ook echt een film waar je goed op moet blijven letten ....... |
|
Geen idee... Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |