|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Das Boot. De vier uren en drie kwartier versie. Driedubbelvetteheersch. |
|
quote: Haha! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
http://www.imdb.com/title/tt0070917/ Crap met de grote C [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 30-11-2004 22:09] Suck my piss |
|
quote: Gehuurd of gekocht? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik kan mijn huisgenoot de schuld geven.... Suck my piss |
|
Gelukkig, geen geld verspeeld. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
8 1/2. De dansscène deed mij lachen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
The nutty professor (1963) stuk beter dan die van eddy murphy |
|
straks ff the incredibles checken. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
holy kankerkolere... net middels een 'bijna' prive screening The Grudge gezien.. En die was lekker... erg oke spul, dikke spanning-lekker gehussel in de tijds-segmenten en daarbij gewoon goed te volgen en vlot 'kijkbaar' maar vol lekkere momenten goeie shit en een absolute aanrader, zeker een paar stappies beter dan the ring die site is trouwens ook lekker! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Gothika, niks bijzonders. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: sterker nog, het is gewoon een duffe kutfilm. |
|
quote: Jep, absoluut. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: en "catwoman" zal wel niet veel beter zijn vemoed ik. |
|
ach in catwomen zit iig iets waar naar te kijken valt, gothika was echt de mislukking van 2003 |
|
quote: Ook al zijn ze totaal niet vergelijkbaar, ik weet het vrijwel zeker, dat Catwoman een ongelofelijke kolerefilm is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: [fanboy-modus] ach Catwomen is het DC-universum, en dat zijn allemaal slappe relnichten, in tegenstelling tot helden uit het Marvel-universum (spider-man, wolverine, hulk, punisher, FF etc) die wel cool zijn!![/fanboy-modus]. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-12-2004 21:38] |
|
quote: De enige rode draad is die totale waardeloze actrice (hal berry ofzoiets). gelukkig was haar rol in de x-men ook beperkt. naast de x-men is de enige aardige film met haar "swordfish". maar goed, ik heb ze natuurlijk niet allemaal gezien (bewust ) |
|
Wilbur wants to kill himself,.... tsja beetje traag drama.. |
|
Hellraiser I, blijft een Heerschfilm. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
haha, ik vond er geen hol aan. Een soort melodramatisch verhaal over een ontvelde kerel in een huis |
|
Leuk toch! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Incredibles heilig verklaard ; animaties zijn echt waanzinnig, zeker de actie/chase scenes Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Spirited Away, vet tof. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |