|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Yep. En over 't leven en de zoektocht naar de zin ervan en wat er eventueel na 't leven is. Of zoiets. |
|
quote: Ik had hem ook gedownload dus de beeld kwaliteit is niet zo best maar het is wel een goeie film. Soms een beetje saai maar een aantal brute scenes maakt het weer goed. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
La Règle du Jeu. Best entertainend filmpje. Het oude besje voor mij zat op bepaalde momenten zelfs te kakelen van plezier... Jeugdsentiment voor die mensen neem ik aan. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: idd heb hem vorig jaar gekocht vond hem eigelijk verrassend goed en ben zeer benieuwd naar deel II die ik nog steeds eens moet bekijken ben namelijk benieuwd hoe het afloopt quote: uhm hoezo http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Kill Bill, beide delen. Blijft leuk: sommige mensen missen misschien wel wat diepgang ofzo maar daar gaat het niet om: de bijna constante actie en de wendingen houden het boeiend van begin tot einde. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Dreamcather .. |
|
quote: Omdat bijna alle mannen in die film nogal neigen naar de herenliefde (is dit subtiel genoeg?) Zenial |
|
net op school de indrukwekkende short: "Different Trains" gezien naar werk van Steve Reich en Kronos Quartet... aanrader vanwege hoog kippevel en indrukken gehalte, maar maak er achteraf het beste zo min mogelijk woorden aan vuil "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
The Watcher.. eigenlijk maar saai. Ik vind James Spader anders wel een leuke acteur. |
|
Stalker. |
|
Van Helsing met Hugh Jackman! lekkerrrrr ding! Erg onderhoudend. Maar ik ben fan van vampierfilms (en boeken) en er komt niet zoveel bijzonders hiervan uit. There are lessons, that sadness can only teach |
|
Dawn of the Dead (remake). Aardig. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Blue Velvet, goed gefilmd, erg vaag, zoek nog naar de achterliggende/dieperliggende betekenis Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
La Haine. |
|
Super Size Me.... hehe errug ranzig... en het stuk waar ze lieten zien wat de kinders daar op school te eten krijgen vond ik echt schokerend.. Damn Zenial |
|
Jeepers Creepers...trok op niks! Idioot puberfilmpje! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Office Space |
|
Hellboy , wel grappig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Deel 1 vond ik zeer gaaf, maar deel 2 vond ik om te huilen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ja erg hè, dat er nog verhaal in zat ook, met saaie dialogen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik vond beide delen niet echt goed. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik vond de uitwerking ervan gewoon saai, ik weet wel wat zijn stijl is hoor, juist van die dialogen, maar in deze film vond ik ze dus niet leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ik wacht dan ook met smart op die oorlogsfilm van hem. Ik denk dat het probleem met Kill Bill I en II was, dat je Pulp Fiction en Reservoir Dogs al hebt gezien en kent, en dan te hoge verwachtingen hebt. Dat manga-stuk was echter volslagen briljant. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik moest altijd nog last samurai zien en heb dat eidenlijk gistermiddag gedaan, mooie film als je het mij vraagt Or you children of today are Children of the Grave. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |