|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Citizen Kane. |
|
quote:Mee eens. Echt horror was het niet. Doodzonde, want het idee was goed, de kleding klopte helemaal (tot en met de kleurtjes op de kragen) en het Engels dat door de Duitsers gesproken werd... Ach. Maar dóe verdorie wat anders dan een beetje filosoferen verdorie! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Mja, precies! Daarom ook 'helaas' een vette tegenvaller. Het was zo'n leuk idee geweest, en met een goede uitwerking had er een heel goede film uit kunnen rollen. Het Engels dat door de Duitsers geproken werd vond ik verschrikkelijk irritant. Het was gewoon 'Brits', en ik maar op de achterkant van de hoes kijken of het echt wel om Duitse soldaten ging. ..."Hate can only create more hate"... |
|
When Trumpets Fade ( 3,2 ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Als ik het zo hoor ben ik blij dat ik die heb gezien. Ik was wel van plan om hem te gaan kijken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
AVP Verhaal viel wat tegen, maar de film is toch echt wel bruut Wiegen Meister ! |
|
Shrek 2. Leuk! Maar niet beter of leuker dan de eerste. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Je bedoelt 'niet heb gezien'? Ik zou hem niemand aanraden, die 4,50 euro kan je vast beter gebruiken. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mean girls; slechte soms grappige brainless highschoolfilm 50first dates: best wel grappig, beetje typische Adam Sandlerfilm Shrek2: Puss with boots is zzooooo lief, ma de eerste is zoveel beter Fahrenheit 9/11: zeker te bekijken!!Dit is realiteit!! en...Ghost in the Shell (voor 4€ in de ecoshop op de kop kunnen tikken) [Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 03-11-2004 18:27] Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: |
|
Vannacht op Nederland 2 was een of andere hele vage, langdradige film.. pre-apocalyptisch thema over de aanloop naar een compleet verneukte wereld. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ah, jij hebt de verkiezingen in Amerika gevolgd? spelfout weggehaald... |
|
quote: = omdat je daar nog nooit hebt van gehoord of omdat je het geen realiteit vindt? (tis een documentairefilm, dus realiteit) Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Waar kosten de bioscopen nog 4,50? Of is t iets wat in de aanbiedingenbak ligt? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik vond het ook maar een vrij matige film eigenlijk. Weinig spanning en sensatie, om het zo maar eens te zeggen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mulan 2 "That's not a smile, that's a mask of pain!" |
|
Shrek 2, lache! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Army of Darkness: Wel lachen, maar ik vind de eerste twee films vermakelijker... Elvira, Mistress of the Dark: Lachen, voor met de foute woordspeling en boob-jokes. Creepers: Begint als een normale seriemoordenaarfilm, maar eindigt heel appart. Leuke film... Undead: Leuke twists aan een standaard zombieverhaal... |
|
Gisteren Van Helsing gezien, wel ok |
|
quote: fout; een docu is iemand's visie op de realiteit |
|
quote:Wat ben jij een domme doos zeg. Owja, net gezien: Shrek 2 leukefilm. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 06-11-2004 21:26] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
The Green Mile: hoe die het in godsnaam tot de top 250 van IMDb heeft geschopt, is mij een raadsel. The Nightmare Before Christmas: leuk, maar net niet dát. Ed Wood: enorm beschamend, maar de moeite waard. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: GM vind ik een leuke allegorie op de Nieuwe Testament maar het is inderdaad niet de beste film allertijden. Ed Wood is super. Maar ik hou sowieso van Johnny. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |