|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Girl, interrupted Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
a beautifull mind |
|
Gisteravond Stir of Echoes. Best vermakelijk. spelfout weggehaald... |
|
Shaolin soccer zotte film... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-11-2004 16:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
L.A. Confidential |
|
The Saw ook wel bekend als decadence; heerlijke sadistisch serial horror in de stijl van seven; er zitten hier flink aardig brute en sadistische deathscenes in! hou deze film in de gaten! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
The Insider, gave film over de machtsmisbruik van een tabaksproducent in de VS Waag eens een dansje! |
|
quote: Haha. Die is inderdaad humor zeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ditto... Wel een degelijke film, maar eigenlijk lang niet zo interessant als dat vele mensen hem hadden laten klinken. Oh, en Requiem For A Dream nogmaals... die is wel heeeeeel goed. Eén van de beste films ooit, mijn mening. |
|
Fudoh Amelie Withnail & I |
|
Elmo in Grouchland oid. het was lief Kankerlul |
|
..... nu ga ik je echt niet meer geloven als je weer eens stoer doet |
|
haha hey das mijn imago elmo is lief het was heel zielig want hij was zijn dekentje kwijt die was afgepakt door een grote boze stoute meneer.. maar gelukkig is alles goedkomen [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 21-11-2004 21:00] Kankerlul |
|
.... ... nee ... |
|
quote: shit, ik wilde 'm nog zien, maar nu weet ik al hoe het afloopt |
|
quote: nouuu we gaan m nog wel een keertje kijken hoor wees maar niet bang en ewoks ook! Kankerlul |
|
koetsjie koetsjie? |
|
jaaaa poelie poelie Kankerlul |
|
Man on fire saampjes met Rapture. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Aah! Nee! Doe 't niet, ongelukkige!! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: welles!! is lief ja niemand wil m met mij kijken, ik ben heel zielig en alleen mwieee Kankerlul |
|
quote:Ewoks zijn dan misschien heel schattig, maar die films zijn echt waardeloos! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
het gaat toch ook niet om de film ik vind schattige beestjes lief als ze maar harig zijn en rare pruttelgeluiden maken Kankerlul |
|
quote:Oh shit, ik heb net een half brood dat aan die beschrijving voldoet weggegooid... volgende keer naar jou opsturen dus? I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |