|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: VOlgende keer zonder tjechishe ondertiteling kijken |
|
Zoolander Dat ik die film over het hoofd heb kunnen zien.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Final Destination. Zitten grappige stukjes in. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ripper 2, best leuke film, maar wel vaag. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja, vooral toen één van die wijven werd geraakt door een bus die van een wegversperring vandaan kwam. Heel geloofwaardig. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Dat is nog een van de kleine plotholes... maar bij dat soort films moet je daar ook echt niet op gaan letten. Zenial |
|
Lost in Translation met Bill Murray, goeie film. Aan de ene kant veel humor, maar vooral een dramatische ondertoon. Best indrukwekkend. Daarna Darkness gekeken met Anna Paquin (oa The Piano) eng!!! |
|
quote: *SPLUT* Hahaha.. quote: Juist, . Gewoon verstand op nul, en een zak chips erbij . ..."Hate can only create more hate"... |
|
The Thin Red Line |
|
The Straight Story |
|
Das Kabinett des Doktor Caligari, met live pianobegeleiding. Was wel 'ns leuk, maar man wat moest ik plassen! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
afgelopen maandag een groot gedeelte van die film over Hitler gezien. scary, zoals die vent op der Führer lijkt Bruce Banner |
|
Der Untergang bedoel je? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
heb geen idee hoe dat ding heet... Bruce Banner |
|
quote: Goeie film! Gelukkig (om bij de Duitse expressionisten te blijven) dat je niet Fritz Lang's 'Mabuse King Of Crime' moest kijken. Die is toch wel 290 minuten lang (in de langste uitvoering). Hehe.....dat zou een gebarsten blaas betekenen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Een gebarsten blaas? Goed geweten dat het dan zou gaan om een explosie van jewelste! Volgende week maar 'ns naar Pantserkruiser Potemkin gaan zien. Voor €2 kan een mens niet sukkelen eh... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Battleship Potyemkin Eisenstein's rode tumor propaganda meesterwerk. Goeie film. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Waar slaat dat nu weer op? Ik dacht dat jij de mening toegedaan was dat je de dingen best in hun oorspronkelijke taal laat en als dat niet lukt, vertaalt naar je eigen taal? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Hehee....maar Pantserkruiser is ook niet oorspronkelijk en ik had geen zin om allerlei cyrrylische tekens op te sporen... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vandaar de "en als dat niet lukt, vertaalt naar je eigen taal?" Het cyrillisch staat gewoon op IMDb, dus screenshotje van maken en alles komt in orde. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Броненосец Потёмкин KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wie niet horen wil... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
SuperSize Me! Walgelijk! Weerzinwekkend! Hilarisch! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Iemand 21 Grams gezien? Heb 'm net gehuurd, vandaar Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |