|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat spreekt jou wel aan heh, whigga |
|
Save The Last Dance moet wel kut zijn omdat mijn zusje hem leuk vind. Gisteren Waterworld gezien, geweldig, ik vind zulke films altijd gaaf, net zo als Mad Max 2 en 3. |
|
What about Indiana Jones??????? Of alle Godfather films. Allemaal heerschende filmpjes!!!! |
|
Je moet ze inderdaad wel erg gaaf vinden als je zoveel leestekens gebruikt. Verder hou ik van slappe comedy's en b-actie Spaceballs Hot shots Naked guns Predator commando Verder natuurlijk Neverending story, dat blijft een klassieker. Life doesn't get much better than this! |
|
Commanda is zonder twijfel de gaafste film ooit. Voorbeeldig gewoon. Amper conversaties, amper verhaal, de badguys stralen het uit, etc. Arnold rent in z'n uppie het strand op, schiet daar zo'n 1500 man neer, blaast de zooi op, en komt met wat lakschade aan zijn lijf weg. Geniaal. |
|
Die film mist een ding en dat is een bodycountmeter. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hot Shots part Deux? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
oui Nog zo'n toppertje. vooral de kip-en-boog Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Of zoals in Battle Royale Zenial |
|
quote: Is deel 2 daarvan een beetje de moeite, weet iemand dat? |
|
quote: Die is hier al eens besproken ja. Schijnt wat minder te zijn dan deel 1 maar nog steeds tof. Ik heb hem zelf helaas nog niet gezien. quote: Maar dit is dan ook het 'net deze film gezien' topic en niet het 'deze films vind ik allemaal goed' topic... Mijn neopet kicks your neopets ass trouwens ( http://www.neopets.com/search.phtml?selected_type=pet&string=FrostbittenScorchio ) Zenial |
|
Salton Sea.. met oa. val Kilmer.. Leuke prent met mooie fotografie.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
The Crow |
|
quote: .. |
|
quote: O god heb ik het dan toch verkeerd begrepen??? trouwens mijn neopet is ook nog maar net ontstaan ja Zal wel aan mijn boer'n verstand liggen! Lees ff verder naar boven dan!! [Dit bericht is gewijzigd door MisS PeeleR op 24-09-2004 22:22] |
|
Enemy At The Gates, redelijke film "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
The Rock, gave film Will there ever be a better icon than myself? |
|
Collateral, vette film |
|
Star Wars 1 dus... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
jaa starwars was op tv. Maar die heb ik niet gekeken omdat mijn medetvkijkers niet mee wouden kijken en per se 'three to tango' wouden zien. En tjs meeste stemmen gelden... O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Sinds de serie 24 vind ik Keifer Sutherlap toch ff wat gaver; nu The Lost boys uit de kast gehaald; toch wel fout Amerikaanse teen jeugdsentiment The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The Lost Boys heersen de pan uit. Ik ken de teksten bijna uit mijn hoofd, echt niet normaal. the only pleasure is pain |
|
loverboy kutfilm over kut pooiertjes met een kut einde maarja het was dan ook een nederlandse film zullen we maar denken :X |
|
nederlandse films zuigen apenballen. Daarom kijk ik er ook niet naar. the only pleasure is pain |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |