|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ok, meningen verschillen... Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote:IQ's verschillen ook, weet je. Een documentaire is namelijk geen realiteit. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Trouwens een deel van mn schoonfamilie woont in Florida, Mathew en Marc zijn vorige dinsdag op Koppen geweest. Zij zitten er middenin en weten echt wel waarover het allemaal gaat, als je de uitzending zou gezien hebben, weet je wel wat ik bedoel. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: och..heb me gewoon verkeerd uitgedrukt, het zijn toch beelden uit de realiteit en documentatiemateriaal uit de realiteit...samengegoten in een documentaire. En als je je daar druk om maakt [Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 07-11-2004 20:19] Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Ik! Ik vond het een grappige docu over Bush met een leuk bedachte complot theorie waarbij de mening van Michael Moore stiekem werd opgedrongen. Alles wordt zo voorgekauwd en zogenaamd mysterieus gebracht. Eigenlijk doet die Moore niks anders dan angstige mensen een idee aanpraten. |
|
quote: Stiekem? Ik vond net dat men zich maar weinig moeite getroostte om de subjectiviteit van het geheel te verdoezelen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Maak ik me daar druk om? Waarop baseer je dat dan? En je denkt dat iemand die niet in Amerika woont, geen duidelijke visie kan hebben over die 'Bush-toestanden', en dat daarom je familie en Moore juist is? (wrong topic eigenlijk, doe je volgende post in dat andere ofzo.) "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Zie eerste post in Michael Moore topic. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zogenaamd stiekem dan, ieder normaal denkend mens prikte daar toch zo doorheen. Ook dat toontje waar die Moore op praat was maar al te duidelijk, now.. was it? |
|
vandaar ...."de meest spraakmakende film".... trouwens ben ervandoor Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Hij gebruikt wel een dubieuze techniek.N amelijk dat van het plaatsen van enkele ware feiten uit hun context en zodende je naar een volstrekt onware en schijnbaar onontkoombare conclusie te leiden die verder nooit expliciet uitgesproken wordt. Dit noemt men ook propaganda. Verder steekt hij zijn gebrek aan liefde voor Bush inderdaad niet onder stoelen of banken. Hij presenteert zijn werkje echter als een betrouwbare docu....en dat is het niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heel goed verwoord |
|
quote: Daar ben ik het niet mee eens. Mij kwam 9/11 altijd over als een heel erg duidelijk stukje propaganda dat eerlijk uitkwam voor z'n propagandistische "neigingen". Het was gewoon te over-the-top om serieus genomen te worden. Ik denk echt niet dat Moore zo dom was dat hij dacht dat mensen dit als een betrouwbare documentaire zouden aanzien? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Onderschat nooit de domheid van amerikanen... Zenial |
|
Schindlers List "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
net bowling for columbine gezien m. moore heerscht! |
|
quote: Dan raad ik je aan om de film (ben de titel nu even kwijt) te kijken waarin de door hem 'geïnterviewde' mensen zich uitspreken over hoe hij hun uitspraken uit context lichtte en hoe hij vaak in naame van bepaalde sujetten totaal het tegenovergestelde presenteerde van wat hij zei. M.Moore is een walgelijke kwal die ook nog eens een enorme hypocriet is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: doe mij een titel. De andere kant wil ik ook wel horen |
|
quote: http://www.michaelmoorehatesamerica.com/ Deze bevat interviews met de 'gasten' uit Bowling For Columbine die niet blij waren met de verdraaingen van Moore. Daarnaast heb je ook nog 'Fahrenheit 41.11 -The Temperature at Which The Brain Begins To Die'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Manon des Sources blijft een heel erg mooie film. Edit: De versie uit 1986, ik ben op zoek naar de versie uit 1952 maar k heb geen flauw idee of die ergens te vinden is, iemand hier misschien suggesties? [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 07-11-2004 23:19] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Wordt lastig. Hij staat bij Amazon zowel bij VHS als DVD niet vermeld. Dit betekent meestal dat je het kan vergeten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tja, daar was ik al bang voor. Maar het leek me op zich wel een ervaring, het is een film van 4,5 uur, waarop een boek gebaseerd is, en later een remake (bestaande uit 2 films) gemaakt is. Wat beiden erg mooie films zijn. Het is ook wel een goed boek overigens. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dit ga ik eens checken. |
|
Dribbel over een kei klein hondje ey .. mijn neefje is 2,5 ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |