|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kill Bill Vol 1 |
|
quote:Zware film maar echt geniaal! Wat een acteerprestaties zeg! Dat had ik wel verwacht van Penn en Del Toro, maar die Naomi Watts die kan er ook wat van! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
net the day after tomorrow gezien....erg dramatisch allemaal...zat me af en toe wel een beetje te ergeren aan bepaalde uitspraken enzo maar dat is omdat ik colleges aan het volgen ben over de opeenvolging van de afgelopen ijstijden... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
quote:moet je die film ens gaan zien als je meteorologie gestudeerd heb ... |
|
quote: okeej, kan nog ff duren dan net weer een stukje crying freeman gezien, toppertje |
|
quote:nha als je een reader met de beginselen van meteo leest zul je ook merken dat die film nogal overdreven is .. |
|
Net Basic Instinct gezien, niet zo'n speciale film imo. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Nee...beetje gratuit erotisch en extreem gewelddadig. Gister geen films gekeken,enkel dat concert van Iron Maiden op Rock Am Ring Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Collateral, zeker een aardige film, maar het einde is weer jammer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Battle Royale 2: Teleurstelling na deel 1. Vooral de acteerprestaties zijn een stuk minder, de plot zit vol met gaten, en zo voorts... Spijtig, want ik had hier lang naar uitgekeken. Resident Evil 2: Valt op zich wel mee. Niet echt een zombiefilm meer en dat is spijtig. Verder erger ik mer er aan dat het weer een open einde is, waardoor er dus hoogstwaarschijnlijk een deel 3 komt. Shark Tale: Eerder zwakke film. Op sommige momenten wel grappig, maar toch, het haalt het niveau van Shrek, Finding Nemo of andere films in het genre niet... |
|
The village. Collega's hadden me lekker lopen maken, maar ik vond hem flink tegenvallen. Beetje voorspelbaar. |
|
quote: Klopt, maar Sharon Stone geeft haar wel letterlijk volledig bloot in die film. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dead or Alive 3, leuk wel. |
|
quote:Ach gewoon met een beetje algemene ontwikkeling is die film al niet te harden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Der Todesking, saaie kutfilm, alleen het wegrottende lijk was wel leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Life of David Gale - aardig Analyze That - idem Patch Adams - een film die ik altijd kijk als ik een paar kutdagen gehad. heb Oftewel: / KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
The Good, the Bad and the Ugly. |
|
quote: "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Brother beer. Erg leuke film, vooral de elanden zijn lachwekkend. Ook het stukje na de film, met die niet helemaal kloppende beer (qua uiterlijk dan) |
|
quote: Hey Blondie! Do you know what you are?!?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gone in 60 seconds. Mustang!! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 10-10-2004 22:51] Subtiel kamerolifantje |
|
Dit is niet Eleanor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik kom uit een ei.... Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |