|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Omdat je niet van het soort verhaal houdt of omdat je het echt slecht vond? Het verhaal is namelijk ijzersterk, dus ik hoop voor je (en je geloofwaardigheid als enigszins intelligente metalhead) dat het het eerste is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Volgens mij werden er te weinig hoofden in tweëen gezaagd of waren er te weing zombies in die film voor jou, niet? |
|
Gisteravond/nacht heb ik Girl, interrupted mogen aanschouwen. Ik vond het een goede film, Angela Jolie vond ik ook erg goed Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik kan Angela Jolie , na de Tombraider aanfluitingen, moeilijk meer serieus nemen. ed: stomme typefout. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-10-2004 14:13] |
|
quote: Zou er geen moeite mee hebben om haar serieus te nemen... [offtopic]Heb je mijn mail nog gehad?[/offtopic] Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Over het algemeen vermijd ik spy-films, dus ik zou eigenlijk niet kunnen zeggen wat deze film zo genre-overstijgend maakt. Het zou dus best kunnen dat het een echt goeie film was, maar ik vond er nog altijd niets aan. (Buiten dan dat ik Franka Potente heel graag bezigzie in films...) |
|
The boune id is leuk ja maar dan wel de orginele film uit denk denk, jaren 70. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Van het weekend Alien vs Predator gezien, erg vermakkelijke film, al spoort het verhaal niet met eerdere Predator films (kan nog wel sporen met de Alien films, omdat die in de "toekomst" afspelen). Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Nou ja, dan heb je iig één iets goed Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: De TV film met Shogun (Richard Chamberlain)? Dat is een aanfluiting. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kent iemand Tim Burton's "Big Fish"? Is dat wat?? |
|
quote: Ja ok, dat waren geen hoogtepunten op acteergebied. Maar bijvoorbeeld in 'The bone collector' vind ik haar ook wel ok spelen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Als je Forest Gump digged zeker kijken.. |
|
quote: Ja, destijds in de bioscoop gezeten. Ik had bij lange niet niet verwacht wat ik te zien kreeg. De film is vrij 'vaag', maar het verhaal is wel mooi. Het houdt je vast, je wil verder kijken, en toch vond ik hem niet super. Het was niet wat ik zou verwachten van Tim Burton, maar hier zijn de meningen over verdeeld geloof ik. Je kent 't verhaal? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Final Descent, film over een vliegtuig die bij takeoff een ander vliegtuigje ramt en toch veilig kan landen, film boordevol fouten op luchtvaartvlak maar wel een leuke film om te zien. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Nee, maar de beelden die ik zo nu en dan heb gezien lijken me vreemd maar wel boeiend (en Obiwan jr doer natuurlijk mee ) . Forrest gump vond ik een schitternde film dus ik zal de DVD eens gaan huren. |
|
quote: Gewoon doen, misschien vind jij 'm geweldig. Ik zie de link met Forrest Gump alleen niet zo. (Personage misschien, maar de film zelf absoluut niet). ..."Hate can only create more hate"... |
|
vorige week assasination tango gezien. vond het een goeie film. make's me wanna dance the tango! oja, ook nog enkele zeer mooie vrouwen, das altijd goed ed: typo [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 25-10-2004 19:49] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Het verhaal is niet slecht, niet ijzersterk, maar saai. Toegegeven, d'r zitten mooie momenten in, maar dr gebeurt te weinig om het interessant te houden. En ik kijk vaker naar films zonder zombies en rondvliegende stukken vlees Zenial |
|
quote: ja, zeer ondergewaardeerd, maar een stuk of 6 oscar nominaties (waarvan er 2 dacht ik effectief een oscar opgeleverd hebben) en zowat aangeraden in iedere filmrecensie. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Afgelopen week trouwens met Immanitas The Terminal nog even bezichtigt op het witte doek. Wederom diep en diep respect voor Tom Hanks Manier van acteren had wel iets weg van als hij in Forrest Gump liet zien, ps dan moet ik Big Fish ook maar eens bekekijken http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Equilibrium gezien, vet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
The Hours. Bah. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:jep, heb ik hier ook. gister Spartan gezien, met Al Bundy Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |