|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteravond Poltergeist weer es gezien. Van links naar rechts |
|
Daar ben ik ook nog steeds nieuwsgierig naar.. Waar heb je 'm voor een paar euro's gekocht als ik vragen mag? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dawn of the Dead afgelopen weekend gekeken. (Harry Potter en de gevangene van Azkaban van Sinterklaas gekregen) the only pleasure is pain |
|
quote: moralistisch? |
|
quote: dat mag. in een kinderspeelgoedzaak. ik weet alleen de naam niet, "bart smit" of zoiets denk ik. sorry dat ik je niet volledig kan helpen. Als ik later in de stad kom zal ik eens kijken naar de juiste naam. |
|
The Exorcist |
|
The Incredibles!!! Dikke vette heersch! Zenial |
|
Signs eindelijk afgezien...aardige film... Undead gekocht ende gekeken nav enkele reacties hier...ongelofelijk dat deze film met maar 1 miljoen gemaakt is; ziet er erg goed uit! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: aardig ik vond het de meest saaie film ooit, het gaat over een hele zooi aliens, in de film heb ik 2 mislukte aliens gezien. Voor de rest is het verhaal ook niet echt origineel of leuk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: heb em ook net gezien waren idd wel lollige stukjes in maar Nemo was beter. (was van dezelfde makers toch?) |
|
Dat is hij. Ik heb net de film met die geile tweeling gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-11-2004 1:14] |
|
quote: welke? |
|
It Takes Two. |
|
quote: sounds intresting... |
|
quote: Hehehe als je terugleest dat weet je dat ik Signs in 3 keer gekeken heb omdat ik er steeds van in slaap viel waarvan de tweede keer klokje rond...dat zegt wel iets over de film. Het gaat natuurlijk niet over de aliens maar over het spanning opbouwen en de menselijke drama en dan vooral het acteerwerk van Mel Gibson...de film is alleen te langdradig en te monotoon rustig gemaakt; er had meer dynamiek (lees: schrikeffecten) in mogen zitten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nou en of. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-11-2004 1:25] |
|
quote: Is dat die film waarvan er eentje 'decent' is en de andere 'ruig' met haar Metallica - Justice' shirt maw die tweeling uit de 'geweldige' serie Full house met opperkomiek Bob Faggot? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-11-2004 1:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat is hem inderdaad. |
|
quote: Met zo'n verpest verleden kan je toch nooit overtuigend 'ruig' overkomen? Wat voor geilheid blijft er dan nog over? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zie foto. |
|
quote: Gisteren dus een stuk van Alexander bekeken. Het leuke is een beetje af van dit soort films (Braveheart, King Arthur, Troy). Heb Alexander dus nog niet af gezien, maar tot dus ver vond ik het een langdradige en ietwat saaie film. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Jups, van pixar. Nemo was qua verhaal enzo wel interessanter maar de graphics van Incredibles zijn weer een stuk beter. Dat haar, die kleding. Echt goed gemaakt! Zenial |
|
jammer van die 2 lelijke wijven in de incredibles...vindt ze echt verschrikkelijk anders had het wel een geinige film kunnen zijn..Signs vondt ik ook niet echt boeiend..super ongeloofwaardig.. |
|
Top Secret, 10 jaar nadat ik 'm voor het eerst bekeken heb.Opnieuw anderhalf uur strijk gelegen Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |