|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pff okee geen nieuws dus volgens Helmet maar toch.. IRON MAIDEN OP GRASPOP! Met waarschijnlijk Megadeth als support AXEL RUDI PELL (As previously reported, the second leg of AXEL RUDI PELL are tentatively scheduled to perform at next year's Bang Your Head, Graspop Metal Meeting and Wacken Open Air festivals) Bron: http://www.maidenfans.com/index.php?url=tourdates.php http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=26809 Zou leuk zijn als het waar is! Oja en hoogst waarschijnlijk ook Ozzy met Black Sabbath (doen tour samen). Dissection, Manowar en Amon Amarth kruisen de wandelgangen ook. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-01-2005 1:38] |
|
Nu al ruk dus |
|
quote: Pfffff |
|
Nou, nou, wat een nieuws.. die geruchten gaan al sinds op Graspop 2004 en zijn op onze machtige frontpage ook al ter sprake gekomen... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Jep maar ik wist het nog niet dus is het voor mij nieuws EN er was nog geen topic over oh almighty Helmet. Gooi er maar een slotje op als het je niet aanstaat [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-11-2004 13:06] |
|
ik gok ook oobbutuuerrie In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Nog niet onder de indruk, maar wat niet is kan nog komen uiteraard |
|
Iron Maiden, Megadeth én Black Sabbath met Ozzy, geloof je het zelf? Van mij mogen Agalloch en Isis wel eens deze kant op komen. no text supplied |
|
Ik heb gehoord dat Metallica ook komt. |
|
quote:WHAAA waarom zit ik dan in afrika!!! k wil manowar ziennnnn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik heb gehoord dat Hatred op de vrijdag mag openen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Volgens mij komt Morbid Angel ook. |
|
is het weer in hetzelfde weekend als BYH? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga zeker weer, dit jaar is me goed bevallen (zuiptent etc!!!!) Alleen de camping was wat minder deze keer, hehe. Maar ach, als Maiden, Megadeth en Axel rudi pell al spelen vind ik dat al genoeg reden om te gaan zzz |
|
Wacken krijgt Accept. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Yej, Maiden voor de tweede keer op drie jaar tijd op Graspop Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Pff open maar een wacken topic |
|
Maiden is al genoeg om te gaan. Bazzio Attacks!!! |
|
Ben er volgend jaar wel weer bij, denk ik |
|
ik hoop ook dat hatred mag openen, dan kan ik uitslapen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Zou het nou nog afblazen. Afrika ligt er volgend jaar ook nog wel. |
|
quote:Dus het klopt toch dat je van rukken doof wordt! |
|
quote:ja maar de dingen die opgegraven gaan worden niet meer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Yihaa, speculaties Hoe goed ik Iron Maiden verleden jaar ook vond (en Bruce deed het zelf in 2002 ook aardig)...ze mogen Godverdomme eens origineel gaan doen op GMM: wie is headliner in 2006 : Slayer? In 2007 Judas Priest? Gooi dan verdomme eens Manowar op dat podium. Of hey, deed Black Sabbat (ik denk altijd dat ik dat fout spel ) geen reünie?? ...of durf verdomme eens minder ouwe knakkers als afsluiter op dat podium zetten... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-11-2004 17:44] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nee, doe mij da nie aan quote:Het is Black SabbatH Gunman en die stonden er in 1998 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Volgende pagina |