|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, dit weekend werken en volgend weekend FoR en het weekend daarna Engeland. Vol, druk, bezig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Doe de groeten dan maar aan Vicki van me. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Is goed Ze was trouwens ook best verrast over het huwelijk/zwangerschaps-nieuwtje. Stiekem toch nog steeds wel benieuwd in welke volgorde dat gegaan is She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik weet het! Maar ik zeg 't niet. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gisteren vervoer geregeld! |
|
quote: Op www.zwakko-vervoer.com ? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Euh nee, kan gewoon meerijden met wat vrienden, wist eerst niet zeker of die ook gingen. Btw, Aborted vervangt Arch Enemy. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-06-2005 14:24] |
|
quote: Mooi!!! Eens kijken hoe de nieuwe gitarist het gaat doen. |
|
- Beli Mawr - DarknessThere - Skitzoid Kitten - Judge M. - Ralph Plug - Jebes - Phantom Lord + aanhang - AngelOfDeath - MindlessMayo - Roar+ aanhang - Cadaveria - Valorian - MetalJan - The Witch en JH - Moordlustige Hamster - ZeroTheHero - Ratje - FRNK - BringerOfSpotlight - MetalTuup - Audiophile - Thunderfox - Illusione. Voer 'm bier. En whisky. Misschien doet ie wel een trucje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
- Beli Mawr - DarknessThere - Skitzoid Kitten - Judge M. - Ralph Plug - Jebes - Phantom Lord + aanhang - AngelOfDeath - MindlessMayo - Roar+ aanhang - Cadaveria = zaterdag's jarig komt allen bier brengen - Valorian - MetalJan - The Witch en JH - Moordlustige Hamster - ZeroTheHero - Ratje - FRNK - BringerOfSpotlight - MetalTuup - Audiophile - Thunderfox - Illusione. Voer 'm bier. En whisky. Misschien doet ie wel een trucje. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ga je je roze stoel testen?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:ja wrijf het er nog maar eens in.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
weet nog steeds niet of ik dan kan. Hatsjikidee! |
|
Jawel, je moet wel, want dan kunnen we eens rustig bijbabbelen met een biertje, in plaats van zondagvroeg met een kater.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 14-06-2005 22:41] |
|
quote: Waarschijnlijk (en hopelijk) weet ik het die woensdag daarvoor pas, maar ik ga zeker proberen!! Hatsjikidee! |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:kom die laatste maar brengen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Effe kijken of ik dit jaar weer een opblaasbank kan regelen.. kan ik heeerrrllijk liggen loungen terwijl iedereen op die ongemakkelijke kampeerstoeltjes hangt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:ik ben er heel goed in om mensen ergens van af te duwen. hehehe. maar die kampeerstoeltjes zijn nog steeds heerschende uitvindingen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Er zijn enkele zaken waar je mij niet moet van proberen te scheiden: - Alcohol - Luie plek - Alcohol - Peuken - Metal - Alcohol [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Je bedoelt toch niet die driepotige krukjes? [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 14-06-2005 22:48] Hatsjikidee! |
|
quote: ik bijt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: De vorige keer was het een stanleymes bijna tussen m'n ribben.. your point being ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |