|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tentje is geregeld.. hotel is geregeld.. kaartje is geregeld.. parkeren is geregeld.. damn.. ik ben voorbereid. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:tentje en hotel? |
|
Van donderdag op vrijdag hotel, en 's ochtends na het ontbijt rustig naar het terrein kachelen. Ik ben een luie hond. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Kutbands op het hoofdpodium Ik vind dat er zat goede bands op het hoofdpodium spelen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Doe je goed. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Dank u, dank u, dat vond ik nou ook. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hier na veel heisa en overleg er eindelijk door om donderdagavond/-nacht al te vertrekken richting Dessel. Zuup'n we daar nog wel wat voordat die camping open gaat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Je woont toch in Eindhoven?? edit: vandaag ticket gehaald [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 17-06-2005 18:32] Hatsjikidee! |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Klopt. En ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Da's, wat, 3 minuten rijden van Graspop??? Hatsjikidee! |
|
om zes uur bed uit, om 7h vertrekken.tegen 9h daar, effe aanschuiven, tent opstallen en slapen tot de 1e band zn opwachting maakt. Dan, niet meer slapen tot ik terug huiswaarts keer Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Maar liefst een half uur hoor! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Weet je hoe lang het is met de trein??? Hatsjikidee! |
|
quote: Tja, ik heb geen ruimte meer in de auto, dus je moet jezelf maar redden. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:tot nu toe heb ik er maar 4 aangekruist. accept, slayer, primal fear en Iron Maiden. vooral de vrijdag is huilen met de pet op. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: En jij gaat op donderdag en ik op vrijdag Maar ik ga in ieder geval *is blij* Hatsjikidee! |
|
Nog zeven nachtjes slapen. |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaa... Kriebeldekriebel hier! Ik zit de dagen gewoon al af te tellen, onwijs veel zin in graspop. Lekker lomp 3 dagen festivallen |
|
Even met het oog op het soort en de hoeveelheid bagage die ik mee ga zeulen: - hoe ver is het +/- lopen van auto naar camping? - hoe ver is het +/- lopen van camping naar festivalterrein? |
|
Camping schijnt iets van 500 m van het festival terrein te zijn... "MEERDERE DAGEN OP BEZOEK ??? Indien je beschikt over een combi ticket voor het festival kan je gebruik maken van onze camping. Deze is gelegen op 500m afstand van de festivalweide." Hatsjikidee! |
|
quote: Vorig jaar.. Ver Veeeeeer Maarja ik liep daar toen ook rond zonder krukken en met gescheurd middenvoetsbeentje |
|
Hmmz, dat is dan dichterbij dan vorig jaar.Was toen ongeveer 10 a 15 minuten lopen. En auto ligt er aan hoe vroeg je bent. Bazzio Attacks!!! |
|
Vorig jaar.. de headbangende belgische piem00l http://stud.cmd.hro.nl/0757122/misc-img/gp/19.jpg Als linkje voor de jeugdige kijkertjes onder ons. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |