|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Redelijk te drinken. Prijs ben ik door toedoen van het teveel tot mij nemen van andere versnaperingen vergeten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
mooi, ik weet dat ze in een tent ook koffie verkochten, maar die was redelijk duur naar ik herinnerde |
|
Maar wel goed tegen de slaap http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
hoe zit het trouwens met wiet enzo, kan je dat gewoon het terrein op nemen, ik weet niet hoe het zit in belgie m.b.t softdrugsbeleid |
|
quote: Vorig jaar kon je precies ruiken waar de Nederlanders zaten, dus dat zal wel goed zitten. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Als lid van "Die Festgestapo" zal ik ervoor zorgen dat het je afhandig wordt gemaakt met een flinke rammeling en rectale spoeling erbij (ik werk trouwens nooit op zo'n fests) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Of horen Dezeeeee brrrief.. bind ik vast.. aan mijn vliehieguuuuhrrr! Daaaaaaar moet een piemol in, daar moet een piemol in.. |
|
quote: Hehe, idd. Of midden in de nacht: hoereeeeeeeeehhh!!! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Het gevoel bekruipt mij dat dit vage bekenden zijn die ik daar tot mijn grote verbazing tegenkwam. |
|
ik heb nog op zeer luide toon over priemgetallen geconverseerd... |
|
quote: Dat is goed mogelijk, voornamelijk de laatste avond.. enorm zat Hmm en voor de rest was het inderdaad HOERUHHHH en ons antwoord steevast NEUKUHHH Goh ja, festivals. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-03-2005 19:03] |
|
quote: of een discussie met belgen over welk biermerk er nu beter is dan de ander |
|
quote: Hoezo: je KAN niet?! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dat Helmet niet KAN, is een publiek geheim toch? Kalm, pak er eentje op mijn gezondheid ofzo. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
toevallig nog mensen die komen voor papa roach ????? |
|
quote: |
|
quote:1) MINDER SMILEYS!!! 2) wat denk je zelf? Fans van Papa Kakkerlak vind je toch echt alleen in Amerika, gok ik 3) Graspop is gaaf... Mits je de kakkerlakken, slipjeskotsen en dergelijken voor het gemak vergeet FREEZE |
|
hmm kheb tijdens die week (van donderdag tot donderdag) net tentamenweek :@:@:@:@ |
|
ik hoop dit jaar niet het gevoel te hebben dat gans Nederland naar Dessel is verhuisd en ons komt omsingelen....waarvoor alvast heel veel dank Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: vorige keer had je toch ook gewoon bij je? OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Ik dacht dat Belgie flink toleranter was geworden tegenover soft drug. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Het is allemaal niet zo duidelijk. in principe mag je 3gram op zak hebben voor eigen gebruik. Maarrr...je mag niet op openbare plaatsen, niet waar minderjarigen aanwezig zijn,... Dus eigenlijk is het enkel 'toegelaten' in je eigen huis met enkel meerderjarigen aanwezig. Dus, in principe ook geen wiet op Graspop. Ik hou me er al elk jaar aan! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |