|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een paar dagen goed ingesmeerd in de gloeiende zon.. koude pilsjes op het juiste moment.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Af en toe een heel gepuzzel maar met dit soort dingen heb ik het er wel voor over hehe. Komt vast goed met je baas. |
|
vraagje: hoe laat moet je daar verschijnen wil je 'n fatsoenlijke plek op de camping veroveren? |
|
quote: Vorig jaar was ik er om half 10, stonden toen onder de uitkijktoren. Vroeger is gewenst. |
|
quote: vroeg Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Heey beli, hoe vroeg ging jij nou een plek vrij houden voor ons? Enne je was de sleepdienst hoorde ik |
|
quote: Ik vertrek zo rond 7:15 vanuit Gent naar Dessel, dan kom ik hopelijk aan zo rond 9 uur, ik stuur wel een bericht naar Valorian als ik aangekomen ben. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Oh vroeg zat ja |
|
Kijken of we tegen een uurtje of 9 daar aan de deur kunnen staan.. het is toch maar 5 minuten rijden. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Wil je een plekje vrij houden lieve lieve eh Poal? AoD neemt mijn tent mee en d'r komt nog één zo'n zelfde tent bij |
|
*oef* dat wordt vroeg op *gaap* waar bevinden de fatsoenlijke plekken zich eigenlijk? ik zag op de plattegrond dat de camping kruisvormig is, dus ik vermoed dan ergens aan de festivalterreinkant? of zit daar geen doorgang (en, ook niet onbelangrijk gezien , waar zitten wc's)? tips welkom |
|
quote: Tuurlijk poppetje van me. Ik help je zelfs nog wel met het opzetten van je tent [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ok. Ik ga naar Graspop! Ik luister vooral Thrash en Death. Iemand nog ideen over bands die ik absoluut niet mag missen? |
|
quote: dat zien we dan wel he als in, niet zo druk maken.. gewoon kijken waar je staan wil bij aankomst [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-06-2005 11:55] |
|
quote: Maar er is ook nog altijd de ochtendspits naar Antwerpen, hopelijk schuift het verkeer een beetje, met die werken aan de ring aldaar quote: Vanop de Graspop site gepikt. Desnoods vertrek ik al om 7 uur, Count Usher vertrekt dan ook naar zijn werk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:zijn we goed in he |
|
quote: Haha, weer zo'n mooi vertiefte tent dan hahahahaha. Echt, blikken van sommige mensen die langs je tent liepen op Waldrock. Geweldig! Net zo mooi als deze tent vorig jaar van Drugar. |
|
quote: Niemand zet zo goed tenten op als wij! Zullen we vantevoren wel wat moeten nuttigen, anders bakken we er niets van. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nee nee, dit keer neem ik rustig de tijd voor het opzetten van mijn fort. Vanuit daar zal ik mijn snode plannen smeden. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ojee. |
|
quote: .. ja, maar, maar jij kent mijn blaas niet oh well. i'll live. |
|
quote: Het lijkt verdorie wel een papieren vliegtuigje |
|
quote: ..hmmm..juist..ja. duzzzzz.. i think i will just hou 't wel op. |
|
quote: En het is goed gekomen, ik heb vrij gekregen! Nu nog even mn vervoer regelen en ik kan hier ook een grote WHIEEEEEEEEEEEEEEE neerzetten! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |