|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hoezo wattan? |
|
quote: Ik kan mijn ogen er niet vanaf houden. Roffelende gek met handschoenen aan en een mee-verende snare... sorry [ligt aan mij] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
k ga alweer niet...., bang your head is in t zelfde weekend... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben er wel |
|
En ik ben er ook... Het zal je moeder maar wezen... |
|
het word steeds gezelliger... |
|
Tja, ik heb bekenden nodig die hierheen gaan. Dat is duidelijk. |
|
quote:Ik liep ook nog lang te tweifelen hoor... Maar toch dit jaar weer voor Graspop gekozen quote:O, vette shit! Eindelijk de almachtige heer C. in levende lijve! FREEZE |
|
Ik heb me enigsinds over laten halen door Rajackar om hier ook naar toe te gaan. Het wordt mijn 1e keer.. oeehh.. maar voor maiden doen we alles he! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:EN ZO HOORT HET! Maiden heerscht FREEZE |
|
quote: Dan kunnen wij eindelijk eens een biertje delen op een festival Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:hehe ja.. dat is nog niet eerder voorgekomen.. nou daar proosten we dan alvast op! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik denk dat ik dit jaar voor eht eerst zal gaan. Line-up spreekt me nogal aan. Soilwork, In Flames, Maiden....maar eerst slagen voor mn examen :/ The Curse Gets Worse |
|
Ik heb er ook weer zin in. Ik had Maiden ook al in 2003 gezien daar, maar ik was zo van de kaart dat ik me daar bijna niks van kan herinneren. Alleen van de eerste paar nummers zijn een paar vlagen bewaard gebleven. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Maiden moet ik gewoon zien, niet omdat ze zo goed zijn, maar gewoon omdat dat bij de metal-opvoeding hoort The Curse Gets Worse |
|
Ze zijn ook nog eens erg goed. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
iets over dooie indianen toch? moet je aanspreken, Heiden Bruce Banner |
|
True, alleen nogal eentonig, maar een dik uur is dat zeker uit te houden The Curse Gets Worse |
|
quote: Was even het gehele topic aan't nalezen...Lykle...ik denk dat U dit jaar naar Rock Werchter moet You will beg me to kill you!!! |
|
WITHIN TEMPTATION - YNGWIE MALMSTEEN- MADBALL - METAL CHURCH - IMMOLATION - CALIBAN - CHIMAIRA - DARK TRANQUILLITY - MURPHY'S LAW- H20 - PRIMAL FEAR - SLAYER Weer 12 nieuwe namen en weer meer reden om naar belgië af te reizen deze zomer [Dit bericht is gewijzigd door Curse^ op 02-03-2005 21:48] The Curse Gets Worse |
|
Word een gezellig feestje! |
|
tof nieuws, malmsteen & slayer erbij. zzz |
|
vrees dat ik ook dit festival dit jaar moet overslaan. vorig jaar was ook al minder leuk dan 2003, en dan bedoel ik niet alleen de line-up. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |