|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee... Ga voor de grap hier eens hier kijken... FREEZE |
|
Dat had ik voor de grap al gedaan en daar stond idd nog niks. Maar op een andere website werd gezegd dat Anthrax er wel speelt. |
|
quote: En ik dan, wij kunnen ook weer een pintje delen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
9 kansen op de 10 ben ik er ook wel weer bij. Sirenia wil ik wel eens live zien. |
|
Wij gaan er ook zijn (= Cadaveria, Rajackar, Iron Maiden, Ik en nog een paar..) Voor mij voor het eerst graspop! .. |
|
quote: Zalig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hebben we ineens 2x per jaar kans om samen te pilsen beli Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: idd en Graspop wordt leuk [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 24-03-2005 23:03] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: dat doen we zeker laat je flash wel thuis allejesus wat was dat een ramp zeg op zmfest http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
hahahaha, ik heb nog steeds groene blokjes in mijn zicht, lol |
|
ik heb ook een groene avatar http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Voor het eerst joh? Nou, veel plezier dan, het is er best gaaf hoor. Staan af en toe wel wat 'bandjes' muziek te spelen, maar stoor je daar vooral niet aan. |
|
Ik zou graag naar graspop gaan dit jaar. Maar mijn nieuwe rug knelt nog te veel. Jammer. mvg wk10 |
|
*vreugdedansje* want...las zojuist dat het campingterrein slechts op 500m van festivalterrein ligt en de zuiptent rechttegenover festivalterrein. (voor het geval er dit reeds iemand schreef, ik lees niet alles van voorgaande blz) En...mijn verlofaanvraag is goedgekeurd voor GMM!!! JIHAAA!!!! En degende die het dit jaar waagt mijn portefeuille te pikken beware of er zullen traantjes vloeien Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
ah bater, tenminste niet weer steeds de vierdaagse lopen |
|
quote: was ook één van mn bezorgdheden...is niet altijd zo handig als je beetje wazig rondloopt.... Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Jeuh! In plaats van een kilometer is het een halve kilometer! Maar toch: altijd handig als het dichterbij is FREEZE |
|
Ik heb een vraagje, op de Graspop site staat dat je onder de 14 jaar begeleidt moet worden door een volwassene. Nou willen mijn zusje (17) en mijn broertje (13) graag naar Graspop, ik kan zelf niet mee, kut tentamens , maar nou vraag ik me dus af hoe hard dat gecontroleerd wordt... "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Dat is geen probleem. Naast het festival is er een speciale legotafel gemaakt waar je die kan ditchen. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 25-03-2005 19:30] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dat was nou niet echt de bedoeling... mijn broertje is heel metal hoor.. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote:Niet zo heel erg hard geloof ik... En anders is het nog geen probleem, er zijn zat ZM'ers die wel vriendelijk zijn... FREEZE |
|
quote: 13, jeetje neemt hij zijn murderdoll barbies ook mee? |
|
13? en dat mag hij van ouders? |
|
Nee, dat mag hij uiteindelijk niet, maar er werd wel serieus over nagedacht... En waarom vind iedereen het zo gek dat een jochie van 13 naar Graspop wil? "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |