|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Death in Fireeeeeeeee |
|
quote:Death by appelsaaaap... Shit man, volgens mij kunnen wij pas om 1u weg die vrijdag.. zal wel een plekje ergens helemaal achteraan op de camping worden dan. Grote camping daar? |
|
POOORNOOO |
|
quote:'k Heb altijd al een schaap willen pakken |
|
quote: Neem je wandelschoenen maar mee |
|
quote: Ahhhhhh HELL YEAH Enne op de camping reserveren we een plekkie voor je hoor "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Valt op zich nog wel mee, we proppen ons wel ergens tussen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Hey ik weet niet wat ik moet koken met dit weer "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: ijs You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ik ga vanavond weer eens rustig wat koken.. maar wat, maar wat.. veelst te warm voor een uitgebreide maaltijd.. ik denk dat het maaltijdsalade wordt.. eigen dressing, uitgebakken spekjes, ijsbergsla, kruiden en aanverwante heerlijkheden.. glaasje witte wijn erbij.. en wat stokbrood met kruidenboter/olijfolie [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: |
|
he mayo: You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Vervolgens het geheel tot een grote klomp samenprakken en in de friteuse! Ga je op Graspop ook lekker voor ons koken? |
|
quote: Yo niggah.. Gebarentaal voor dummies [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-06-2005 15:43] |
|
quote: Ik schat de kans dat ik op Graspop ga staan koken niet erg hoog in.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Beter!!! Dankje BringerOfLight : wij allebei een tent mee en die andere 2 bij ons in ofzo? |
|
quote:ongenadige BBQ Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Laat maar weten waar je staat, schuiven we lekker aan |
|
quote: En ik dan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nog 9 dagen en het is eindelijk zo ver X n (n is een natuurlijk positief getal tussen 0 en platte 8) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ow jij wilt nog meer geroddel over je heen krijgen? Maar ik weet het niet joh.. ik ga met die andere 3 mee dus eerst maar es checken hoe en wat met hun. Al vervoer enzo geregeld dan? |
|
ik baal anders behoorlijk dat Arch Enemy niet komt... Repent! |
|
quote: ik niet, die stonden er al 2 maal afgelopen 3 jaar. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |