|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hey, zou mooi keuze zijn! Leeft die gast nog? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Deze volledig ingeburgerde Amersfoorter en frequent bezoeker van Zwolle ook http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Kaartje fixen deze week.. tent regelen.. en dan weer eens goed kansloos hard een weekend ertegenaan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
[dromenzijnbedrogmodus]arcturus.. arcturus... arcturus...[/dromenzijnbedrogmodus] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Neem je die andere gekke Amersfoorter ook mee? Audiophile?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Zowel naar Graspop als naar Zwolle zaterdag (hoewel hij naar beide op eigen gelegenheid komt) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Helaarsch zonder Martin Walkyer, is al een paar jaar zo , maar Martin is de gastartist op de volgende Cruachan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
sodom zou een goeie vrvanger zijn .................. |
|
quote: |
|
quote: |
|
quote: Fucking hell, dat zou best zuur zijn Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik heb besloten ook maar te gaan, kan wel een verzetje gebruiken Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
De Graspop planning is reeds klaar. Eerst een goed restaurantje, daarna met het autootje naar Graspop, om aldaar mijzelf te wentelen in de modder van de zonde. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
en hatesphere mag openen op de zondag! dikke pret . |
|
quote: Allemachtig, jij pakt momenteel echt alle festivals mee geloof ik :jaloers: Veel plezier gewenst toch maar She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Mijn waarde, welk een blijde berichtgeving. Het doet mij zeer veel te mogen vernemen dat ook U dit jaar Graspop aan zult doen. Wellicht een mogenlijkheid om gezamelijk eens onze gedachtens te wisselen aangaande de teloorgang van de (ons zo gelievde) Neerlandsche taal en de daarbij behorende gedragingen. Dit uiteraard onder het genot van een goed glas bier. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-06-2005 12:42] |
|
quote: Damn, dad hat ic nied gesien "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Haha ach boeiuh |
|
quote: Welk een voortreffelijk voorstel, m'n beste! Het vooruitzicht samen met U een frisse pint te nuttigen en te mijmeren over de verloedering van deze ooit oh zo schone maatschappij staat mij bijzonder aan. Een gelegenheid die ik met beide handen gretig aan zal grijpen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Mijn nieuwe filosofie.. Het leven is een groot festival, en ik heb net een grote zak biermuntjes gevonden. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zekerz goed restaurantje ja!!!! Op welke dag wilde je eigenlijk die kant op? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nou, ik ben er niet tegen om voor de drukte daarheen te gaan eigenlijk.. wanneer is het eigenlijk ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Juist, een goede voorbereiding is het halve werk Paultje! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |