|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En Metal Church als het doorgaat. Ik begin toch wel de kriebels te krijgen. |
|
kan ik eindelijk slayer eens een keertje zien met gitaren en vocalen... |
|
ACCEPT AMON AMARTH AXEL RUDI PELL BEHEMOTH BULLET FOR MY VALENTINE CALIBAN CEPHALIC CARNAGE CHIMAIRA DARK TRANQUILLITY DIO DREAM THEATER ENSIFERUM ENSLAVED GRAVE DIGGER H20 IMMOLATION IN FLAMES IRON MAIDEN LACUNA COIL MADBALL METAL CHURCH MURPHY'S LAW NEVERMORE NUCLEAR ASSAULT OCEANS OF SADNESS PRIMAL FEAR SAMAEL SLAYER SOILWORK SUICIDAL TENDENCIES SYSTEM OF A DOWN WITHIN TEMPTATION YNGWIE MALMSTEEN Hmmmmmm ziet er behoorlijk goed uit... quote: Wat bedoel je dan nog meer? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-03-2005 19:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mn voorspelling is uitgekomen: Within Temptation wéér op graspop Maar ook op Werchter lol Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Toffe line-up. Jammer dat ik voorzie deze zomer geen knaken te hebben voor meer dan een festival; En Marduk komt naar Wacken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
2 bands die ik echt wil zien, de rest kan me niet veel boeien "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Laat me raden death metal dwangbuis. Immolation en Cephalic Carnage? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nee immolation en dream theater. Dat heeft overigens niet zoveel met een dwangbuis te maken. Ik kom niet voor ouwe lullen die denken dat ze nog steeds op naam denken te heersen terwijl ze een kutset neerzetten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dit wil ik wel zien: ACCEPT AMON AMARTH BEHEMOTH DARK TRANQUILLITY DIO ENSLAVED GRAVE DIGGER METAL CHURCH NEVERMORE NUCLEAR ASSAULT OCEANS OF SADNESS PRIMAL FEAR SAMAEL SLAYER Maar het is belachelijk aan het worden, niet dat ik nu moet zweten om zo'n ticket te kopen, maar: System of a down headliner op vrijdag...wat dan Wt op zaterdag? Wéér Iron Maiden??...laten ze nu eens waardig blijven en Slayer als afsluiter plannen Ik ga nog even afwachten tot als de verdeling over de verschillende dagen verschijnt, en als het dan te laat is...dan is dat maar zo, ik zit tot vlak voor Graspop toch fijn in Zweden enzo...er valt buiten die grote festivals nog genoeg te beleven... Maar ja, dat er enkele prutsbands tussen zitten, da's persoonlijk en daar kan ik nog mee leven...daar kan je moeilijk naast. Veel erger is dat watjesgedoe zoals vorig jaar van: Feesttent weg van de camping omdat er 's nachts mensen willen slapen euh,...je gaat naar een metalfestival en dan ga je janken over lawaai???!! Ik vond het machtig om goed aangeschoten naar mijn tentje te kunnen strompelen ...op 50 meter van de feesttent [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-03-2005 0:31] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik vind dat ze in plaats van die feesttent naar de camping die hele camping wel wat meer richting de nieuwe locatie van de feestent (en dus het festivalterrein) mogen schuiven. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Wel ja, gewoon weer zoals vroeger ...een mens mag dromen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: idd en twee jaar terug waren ze echt superslecht als je het mij vraagt. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: inderdaad! echt belachelijk, als je zat bent lijken het wel kilometers, ook vanaf de parkeerplaats naar het campingterrein is onmenselijk.. wij moesten iig lopen met al onze rotzooi vorig jaar, iedereen was het spuugzat toen we eindelijk op de camping stonden.. beetje sfeerverneukerij Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: |
|
Ho, zie het nu pas , Ensiferum, woehoe, dat wordt weer swingen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Madball heeft zijn gehele tour afgelast en zal dus ook niet op Graspop spelen. Bron: festivalinfo.nl |
|
quote: Nou dan blijf ik dus thuis..... NOT!!!!!!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik blijf sowieso thuis, lineup zuigt dit jaar. |
|
Dat meen je toch niet echt he??!?!?!?! Vindt de line-up echt te gek.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
lineup ziet er bruut uit! |
|
Die line-up is echt vet! Ik ga er wel zeker weer zijn, dit mag je gewoon niet missen IMHO FREEZE |
|
quote: Dat meen ik wel, de lineup van Wacken ligt veel meer in mijn straatje. Met Candlemass en Count Raven als uitschieters, bands die jij ook waardeert lijkt mij. |
|
nieuwe namen voor graspop!!! SLIPKNOT - PAPA ROACH - ALTER BRIGDE HELMET -ROSE TATTOO - SICK OF IT ALL - KREATOR MASTODON - ARCH ENEMY! |
|
quote: Mastodon en Kreator, gaaf! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |