|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je mag dus wel bier het terrein op nemen? Blik of fles (ik neem aan het eerste)? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Festival terrein niet nee, camping wel.. gewone festival regels gelden er hier ook. |
|
quote: Ok, thanx Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik weet dat het Belgie is.. maar toch.. |
|
quote: Ho ho ho, jongeman, dat waren niet de plannen.. ik heb nog wat lege anderhalve literflessen liggen die ik met lekkers vul vantevoren.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Op het gevaar af... Vinden jullie het nou niet zonde van je 110 euro om driekwart van de tijd zo bezopen als een ... (fill out a word of your own choice) rond te lopen? Je mist zo driekwart van de bands. Toegegeven, er is wel eens een betere setlist geweest, maar toch. Ik mag graag een pilsje (of twee, drie...) drinken. Maar ik kom toch hoofdzakelijk voor de muziek. Als ik me laveloos zou zuipen, mis ik een hoop. En dat vind ik zonde van mijn geld. |
|
Ik ga me op Graspop absoluut niet laveloos zuipen. Ik neem gewoon wat bier (en hasj) mee voor later op de avond, als de optredens afgelopen zijn en ik nog ff bij m'n tent wil chillen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik distancieer me volledig van ZM |
|
't is niet eens zo handig om overdag met (waarschijnlijk) warm weer je te gaan bezatten. Weet iemand trouwens of je flesjes drinken (water ofzo) op het festival terrein mee mag nemen? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
5 days in counting Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Festival terrein op niet nee, vorig jaar iig niet. Ik neem iig weer een zooi aldi sinas mee, paar biertjes en wat sterke drank. Overdag zit ik meestal flink aan de fris vanwege de warmte, maar 's avonds.. hehe nouja we zien wel. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-06-2005 20:48] |
|
Ik denk dat hier enige misvatting is over mij.. dronken is mijn natuurlijke staat van wezen.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: check, gelukkig heb ik maar drie biertjes nodig om dronken te worden |
|
hoe duur gaat de koffie worden? |
|
Ooh, was het maar al vrijdag.. heh |
|
quote: Nog een paar nachtjes slapen..... |
|
quote: Ach, een hoop bands heb ik al zo vaak gezien, en vaak zijn die festivals ook uitstekend geschikt om weer eens bekenden te ontmoeten en zo... Maar om drie dagen voor pampus te liggen was ik niet van plan, al staat d efun factor dit jaar voorop Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Heb jij je goede schoenen al ingepakt, jij liep voorop toch *pas op, bos* BAM! *ah, even eromheen lopen* |
|
Pre pre party voor de Zwolsche Graspopgangers woensdag in Popfront "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hehe.. heb Mathieu uitgenodigt om hier biertje te drinken ook ivm spullen. Misschien hier ook wel biertjes doen. |
|
quote: Jep, ik en mijn mp3 spelert gaan ook een pre party houden... |
|
Kut ik sta dan achter de bar en daarna zijn we zeg maar tegenover Mathieu welkom Audiophile is ook welkom hoor [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 20-06-2005 1:17] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Bij frnkie.. hehe. Nah ik kom zowieso alvast niet die kant op |
|
Wordt vast niet leuk http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |