|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ga je ook optreden dan? |
|
Hoeveel zal het dit jaar gaan kosten?? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik heb vandaag op het werk het gerucht gehoord dat Graspop volgend jaar 4 dagen zou duren Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
4 dagen!?! Dat overleef ik niet |
|
heersch! zzz |
|
Ik denk dat ik graspop dit jaar maar oversla. Vorig jaar echt teveel festivallen. Maiden wel gaaf natuurlijk. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik ga denk ik wel, graspop bevalt me altijd zeer goed! zzz |
|
quote: Wow yeah baby!!!! Turn me on Nu ga ik echt zeker weten man! Dope shit dus....... [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 21-12-2004 9:33] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Damn, zou wel ubervet zijn There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ook Black Sabbath lijkt me wel een kanshebber ze staan ook op FOR en het lijkt me niet dat ze voor 1 festivalletje naar Europa komen. |
|
quote: We blijven hopen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Ja, dat gerucht hoorde ik gisteren in de kroeg ook nog een keer... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Maareh, namen als Sabbath en Maiden, gaan die niet zwaar doorwegen als het op de kostprijs van tickets aankomt..? Geen idee hoe dat de vorige jaren in balans gebracht is, weet enkel dat 't elk jaar duurder schijnt te worden "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Nou, het lijkt me vooral dat de organisatie flink uitpakt vanwege het feit dat het festival tien jaar bestaat. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Is het ook niet zo dat Graspop elk jaar groter wordt(qua bezoekers)? Met uiteraard dan meer inkomsten. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Als Maiden alweer komt, zou Cooper dan ook weer komen..? Feest.. Naja, 4 dagen zou wel erg gaaf zijn Masturbation is not the same. |
|
Ik vind het maar niks dat alle festivals zo lang duren. Hoewel Graspop weer grandioos was dit jaar, vind ik langer dan 2 dagen al te veel, vooral omdat het te duur is, omdat ik dan weer vrij moet nemen (ik wil nog wel eens op vakantie naar het buitenland bv.) en omdat de goeie bands altijd mooi gespreid worden over alle dagen, zodat je wel een combiticket moet kopen. Ach ja, er staat niemand met een pistool tegen m'n hoofd om me te dwingen, maar het is allemaal zo pijnlijk om te moeten kiezen tussen festivals, en dan nog eens kiezen tussen bands en.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik vond 2 dagen ook meer dan zat. Tenzij er net als bij W:O:A een heel week-vullende happening eromheen gemaakt wordt (zwembad, karaoke, metal-disco enz.) maar W:O:A is ook gruwelijk duur vanwege alle bijkomende kosten (parkeergeld, vuilnisgeld, duur bier, boodschappen voor tig dagen, enz.). |
|
Ik ben te oud om zolang zonder comfort te kunnen, dus twee dagen is voor mij ook méér dan genoeg. Stromend water is ! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
dit zou denk ik de 3rde keer worden dat ik maiden op graspop ga missen eerste keer regende het te hard, tweede keer was ik naar de klote na Ministry. En in 2005 zal er vast ook wel iets zijn waardoor ik niet naar maiden hoef te kijken. En Manowar hmmm dat hoef ik al helemaal niet te zien. Maar als bands als Ministry, Type O Negative, Therion, My Dying Bride komen ga ik het zeker naar mijn zin hebben. Hopelijk komen er wat meer doom-metal bands als Evoken, MDB etc. |
|
quote: Er zijn al de hele winter door festivals met dergelijke duistere bandjes. Hoef je nog niet eens in de regen te staan want het is binnen. Als Iron maiden of Manowar op een festival staan ga ik nog kijken al sta ik tot mn knieën in de sneeuw en waaien de boomstammen om mn oren |
|
quote: Die waren er dit jaar al geweest, alhoewel herhaling van MDB ik totaal niet erg zal vinden. Van mij mag Twisted Sister wel gezellig komen optreden |
|
Ach iedereen wil wel wat anders. Ik ga er waarschijnlijk heen omdat er bier is, het er gezellig is en omdat ik gevraagd ben. Ik verwacht dat de bands nagenoeg dezelfde zijn die in de afgelopen paar jaar er ook reeds gestaan hebben. Dus: Type-O, MDB, Triestraania etc. (Geen slechte bands hoor maar reeds gezien. Dan wil ik toch iets nieuws zien) Mocht Ancient Rites spelen dan is dat wel vet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |