|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja idd dat weet ik ook maar ik dacht dat die belgen er zo moeilijk mee waren enzo |
|
quote: Vorig jaar bullshit, toen kon je pas de vrijdag ochtend heel vroeg het terrein op. Ik geloof 9.00 uur maar kan me vergissen, nogal veel festivals langs geweest. |
|
quote: vriendin van me heeft het vorig jaar ook gedaan hoewel het eigenlijk niet mocht, maar zij heeft 2 dikke ogenop d'r borst, waarmee ze iemand lief mee aan kan kijken OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
ja idd dat dacht ik ook.....denk dat ik het er dan toch maar niet op waag, de dag ervoor |
|
quote: shit.... die moet ik nog ff fixen dan |
|
quote: goed plan, anders kan je ook daar in de auto pitten OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: neh dan liever neptieten |
|
quote: je kan het proberen, het blijven belgen OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: Zien belgische vrouwen er zo slecht uit dan |
|
In mn mailbox: Het programma wordt verder aangevuld met HATEBREED, KAMELOT, EPICA en 80's MATCHBOX B-LINE DISASTER. METAL DOME: Het festival wordt dit jaar uitgebreid met een 4de podium. Op vrijdag krijgen een 7-tal bands van België en Nederland de kans zich te bewijzen voor een groot publiek. Het podium voor ' upcomming talent' ziet eruit als volgt : CHIMAERA - JUDASVILLE - SENGIR - COWBOYS & ALIENS - AXAMENTA - IN-QUEST - AUTUMN |
|
Hatebreed is wel vet [Dit bericht is gewijzigd door Inferno op 29-04-2005 23:52] Het zal je moeder maar wezen... |
|
Autumn, Sengir en Axamenta... Voila, daar zijn mijn redenen al om op vrijdag te komen... |
|
Damn die 2e dag is wel heel vet nu. |
|
Weer enkel kutbands toegevoegd. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
tweede dag vet ? kan je niet menen, ben nu twee jaar achterelkaar geweest, maar vind het geheel dit jaar qua line-up wel heel erg tegenvallen op alle drie de dagen trouwens Rock moet Rollen |
|
quote: ja vind ik ook....ben er nu geloof ik 3 jaar achter elkaar geweest maar elk jaar vind ik de line-up minder en minder worden. Maja gezelligheid telt ook! |
|
quote: Klopt. Maar er zitten nu ook wel weer wat leuke bands bij. Het blijft de moeite waard imo Het zal je moeder maar wezen... |
|
Wacken Open Air staat me meer aan dit jaar en heb maar geld voor 1 reisje en als ik het zo zie wordt dat dit jaar geen graspop maar wacken Rock moet Rollen |
|
me 2 me 2!!! Sonata arctica Ik kna 300 wrooden per mniuut tpyne |
|
quote: yep en nog veel meer lekkers. Als ik naar graspop ga, is het om de lekkere sfeer en zeker niet voor de line up, want wat dat betreft halen ze t echt niet met wacken vergeleken dit jaar. Rock moet Rollen |
|
Jaaa wacken wacken wacken!!!!!!! *offtopic: hi pap!! * Ik kna 300 wrooden per mniuut tpyne |
|
schaep heeft een potientele partner op ZM ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik speel er ook dit jaar ! Met mijn coverband STORMRIDER op het metal dome stage, op zaterdag, om middernacht, gisteren bevestigd en zal ook snel op de graspop site worden vermeld wordt feest ! |
|
quote: Ik kom kijken! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |