|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog geen idee of ik ga, aangezien BYH een interessantere line-up heeft... En misschien een vakantie dit jaar naar het buitenland |
|
Ik zal er wel weer zijn zzz |
|
quote: Weet ik veel!? Ik volg hun doen-en-laten niet. Ik weet alleen dat ze vroeger hele gave muziek maakten en dat het een genoegen zou zijn om die eens weer live te horen. That's it! |
|
quote: Dat klopt idd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Geen Satyricon,heb nieuw materiaal gehoord,zuigen!!!Meer Slipknot kant aan't opgaan Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Muh, eerder motörhead touch erin vind ik. Ik wil de rest wel eens horen. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-12-2004 2:06] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: hmm,op Whiplash klonk het twee weken geleden AFGRIJSELIJK Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Nieuwe Satyricon nummers? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
In hun tourplannen bevestigen de Suicidal Tendencies zichzelf op hun wesite (www.suicidaltendencies.com) voor o.a. het Belgische Graspop. |
|
quote: Boh, die spelen in de Marquee 2 dan. Vind ik niet boeiend. Allemaal mannen die lopen te brullen dat ze zo boos zijn. En om dat extra kracht bij te zetten hebben ze hun vriendjes met instrumenten meegenomen die ook allemaal erg boos zijn. |
|
Nieuwe bevestigde namen: ACCEPT - DIO - IN FLAMES - LACUNA COIL - SUICIDAL TENDENCIES - NEVERMORE - GRAVE DIGGER - AXEL RUDI PELL - BEHEMOTH - AMON AMARTH - OCEANS OF SADNESS - ENSLAVED - BULLET FOR MY VALENTINE - NUCLEAR ASSAULT - DREAM THEATER |
|
DREAM THEATER, DIO, ACCEPT, IN FLAMES, LACUNA COIL, SUICIDAL TENDENCIES, NEVERMORE GRAVE DIGGER - AXEL RUDI PELL - BEHEMOTH - AMON AMARTH - OCEANS OF SADNESS - ENSLAVED BULLET FOR MY VALENTINE - NUCLEAR ASSAULT bevestigd |
|
Ensleefd! mvg wk10 |
|
mmmz was net een minuutje te laat zie ik! |
|
quote: Hehe, ook lid van de mailinglijst? |
|
quote: |
|
yeps |
|
Gave line-up, wel. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Zit wel een paar leuke bandjes tussen inderdaad. |
|
En dan nog Maiden als headliner! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Er komt nog een erg gave Nederlandse band bij de Graspop line-up. Nog even geduld, mag nog niet bekend gemaakt worden, maar is zeker een reden om af te reizen naar Belgie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Chainsaw? Dat werd tenminste gesuggereerd op MF, en het lijkt me geen kwade keuze. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Inderdaad. Nieuwe Satyricon nummers? Waar? Maar gave bands, toch nog afwachten wat er nog meer komt. |
|
Dat nummer uit de toerbus? mvg wk10 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |